-“Buna iubita, cum este pe afara ? Te distrezi ? Semnat : al tau suflet pereche” – citind cu voce tare
Tastand in continuare, reuseste sa deschida si cel de-al doile mesaj.
-“S-a intamplat ceva , nu pot vorbi despre asta prin mesaje iar la telefon vad ca nu raspunzi .Intoarce-te acasa cat mai repede,te rog !!”
Te rog ? ... Te rog ? se tot mira Sasha . Niciodata nu ma roaga sa vin acasa – ramane blocata crezand tot ceea ce este mai rau .
-A aflat ce am facut ? Cum ? Cine i-a zis ? Nu .. nu poate sa afle, nimeni nu stie ! A patit Gabriel ceva ? Daca doctorii l-au diagnosticat gresit ?
Si scapa telefonul , spargandu-l in zeci de bucati ce s-au imprestiat prin camera fara sa-l trezeasca pe Hector . In liniste isi aduna hainele ce erau aruncate peste tot si se imbraca, iesind imediat pe usa. Ajunsa aproape de camera inchiriata de cuplul “fericit “ constata ca ceva nu era in regula .Panicata se intreaba :
-Sutienul, unde imi e sutienul ? Off da-l naibii. – si isi continua drumul. Aflandu-se in fata usii de la intrarea in apartament, o observa intredeschisa . Speriata o deschide larg. Culoarul ce strabate spre camera de zi se putea vedea ,desi era slab luminat de cateva lumanari ce erau aranjeate langa pereti era totul acoperit de petale de trandafiri.
Desculta , parcurge usor culoarul apartamentului . La fiecare pas , simte caldura oferita de fiecare petala pe care o calca. Atingerea catifelata a lor ii ofera o stare de fericire si de axietate .