Incercand sa dea uitare celor intamplate se decide sa se intoarca in camera pentru a avea grija de iubitul ei . Simtul vinovatiei o tot apasa si se hotaraste sa nu mai iasa din camera , dar nu reuseste ce-si propusese din cauza lui Gabriel insistand inca o data sa se distreze macar ea . Aude de la gazda faptul ca ei detin si un grajd asa ca se decide sa-l viziteze .
Ingrijitorul grajdului o ajuta cu un mic tur aratandu-i bijuteriile pensiunii , 2 cai pur sange , campioni ,apoi o indruma spre ucenicul sau ce avea in grija unul dintre cai. Acesta , ucenicul , statea cu spatele la poarta tarcului periand cu pasiune un cal alb ca zapada in plina iarna . Sasha nu se putea abtine si intinde mana spre cal pentru al mangaia. Mai avea putin sa ajunga la coada calului cand deodata este prinsa de mana ucenicului ingrijitorului .
- Se supara daca il atingi pe coada ! Sorry daca te-am speriat .
Vocea asta ... - ii pare cunoscuta oferindu-i o stare de neliniste . Cine este acest barbat cu spate lat si in straie murdare si de ce imi pare cunoscuta vocea lui ?
- Oh , nu! striga usor in timp ce face un pas in spate .
Maini fine cu o atingere suava , nici nu a observat cand s-a miscat prinzandu-i mana.
E rapid - se gandeste ea .
- It's you , tu esti ! Chiar vroiam sa te revad pentru a-mi cere scuze.
- Ah , nu-i nimic - schitand un zambet usor fortat intrebandu-se totodata de ce a trebuit sa fie tocmai el aici .