Dahyun'un ağzından:
İşim bittiğinde ofisten çıktım. Bugün çok işim olduğu için normalden daha uzun süre sonra çıkmıştım. Her gece işten çıktıktan sonra evime uğrar ve üstümü değiştirip evimin yakınlarında olan sahile giderim.Küçükken bunu yapmazdım ama artık yapıyorum çünkü yaşadığım evden yıldızlar güzel görünmüyor, sahildeyken görünüyor bu yüzden oraya geliyorum.
Hayatım boyu onları izledim. Hep onlardan güç aldım, benim gerçek arkadaşlarımla onlardı. Şu an ise yıldızlar şehrinde yaşıyorum. Böyle söylememin nedeni burada yıldızlar gerçekten iyi görünüyor, diğerlerine kıyasla.
Elimde az önce hazırladığım kahve ile anahtarlarımı alıp çıktığımda üstümden bir yük kalktığını hissettim. Günün en sevdiğim zamanı buydu ve bu beni rahatlatıyordu.
Normalde en geç akşam saat 9'da oraya giderdim ama dediğim gibi bugün çok işim olduğu için biraz daha geç gidiyorum. Şu an saat 11 bu yüzden çok fazla kalmadan dönmeliyim.
Kahvemi yavaş yavaş yudumlayarak sahile doğru yürürken sokakta normalde olduğundan daha çok insan vardı. Çocuklu aileler, arkadaşlar ve benim gibi yavaşça gezinip şu anın tadını çıkaranlar.
Evim ile sahil arasında 1 sokak vardı ve burada yürümek çok keyifli oluyordu.
Karşıfan gülüşerek gelen bir anne ve çocuğunu gördüğümde kalbim ısındı. Böyle şeyler beni istemsizce gülümsetiyordu.
Çocuk annesine bir şey göstermek amacıyla koşmaya başladığında biraz kenara çekildim. Annesi ile göz göze geldiğimizde iyi akşamlar anlamında kafamı eğdim ve gülümsedim. Kadında bana karşılık verdiğinde gülerek çocuğunun arkasından koştu.
Yüzümde gülümsemeyle sahiline girişine geldiğimde insanların çoğunun bilmediği gizli bankıma oturdum. Bu bankı çok ücra bir köşeye yaptıkları için ve buralarda küçük çocukları koruyacak korumalıklar olmadığından ayrıca buradaki çoğu kişinin çocuğu vardı bu yüzden bilseler de buraya gelmiyordu.
Burada her zaman tek olurdum. Aslına bakarsanız son 2 aydır benden başka biri daha var burada. Sürekli buraya geldiğini fark ettiğimden beri gözlerim hep onu arıyor. Aslında ona o kadar alıştım ki 2 dakika gecikse yalnız hissediyorum. Bu şey gibi; hayatınızda hiç görmediğiniz ve çok sevdiğiniz sanatçı uzun süre şarkı çıkarmazsa hissettiğiniz boşluk gibi(Blinkler kendinizi belli edin)
Geldiğinde derin bir nefes aldım ve önüme döndüm. Bu çocuk fazlasıyla yakışıklı ve uzun boyluydu.
Onunla birgün tanışmak için yanına gitmek istiyorum fakat bundan utandığım için asla yanına gidemiyorum. En azındana arkadaş olabiliriz.
Son yudumuda içtiğim de yanımda bir ağırlık hissettim. Kimin geldiğini biliyordum bu yüzden kafamı yavaşça çevirdim ve uzun zamandır beklediğim kişiye gülümsedim. Kokusunu hafifçe içime çekerken o konuştu:
"Merhaba, ben Cha Eunwoo. Sizi uzun süredir burada görüyorum, tanışmak istedim. Eğer sizde isterseniz bugün sizinle konuşabilir miyim?"
_____~~~_____
Millet birazdan Sungjoy kitabımı da yayımlayacağım. Umarım kitabı sever ve desteklersiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
City of Stars ち °dahwoo°
FanfictionSon yudumuda içtiğim de yanımda bir ağırlık hissettim. Kimin geldiğini biliyordum bu yüzden kafamı yavaşça çevirdim ve uzun zamandır beklediğim kişiye gülümsedim. Kokusunu hafifçe içime çekerken o konuştu: "Merhaba, ben Cha Eunwoo. Sizi uzun süredir...