POV Sarah
"Sta op of je komt nog te laat! "schreeuwde mijn dienstmeisje Lauren. "Ja!" schreeuwde ik terug. Het is maandag ochtend en de eerste schooldag naar de lange en mooie zomervakantie die van mij best wat langer had kunnen duren.
Vermoeid sta ik op en loop naar de badkamer. Eerst even een lekkere warme douche om wakker te worden. Nadat ik klaar was steilde ik mijn haar, en poetste mijn tanden. Ik liep naar mijn kledingkast en pakte een zwarte skinny jeans en een crop top. Ik ging naar beneden en mijn ontbijt stond al klaar ik at het op dronk nog snel mijn glas mangosap pakte mijn brood en ging naar de garage en pakte mijn scooter die ik laatst van mijn ouders had gekregen.
POV Jake
*Piep Piep Piep* Kennen jullie ook dat irritante geluid van een wekker nou ik had er genoeg van en sloeg er een keer hard op meteen stopte het irritante geluid en ik gooide mezelf weer terug in mijn bed. Opeens hoorde ik iemand naast me kreunen. Ik keek naar rechts een zag een niet al te lelijk meisje met blond haar niet te dun maar ook niet te dik haar borsten mooi groot en haar shirt had dikke inkijkt wat mij natuurlijk niet stoorde. Ik voelde iets in mijn broek bewegen en dacht alleen maar bij mezelf 'god niet nu!' Ik probeerde mezelf er aan te herinneren wat gisteren allemaal was gebeurd mijn hoofd bonkte als nog wat maar geen herinnering kwam naar voren.
Nadat ik het meisje waarvan ik de naam geen eens meer wist het huis uit had gegooid ging ik douchen. Men zegt dat het helpt maar in mijn geval hielp het geen ene donder. Ik stapte uit de douche en pakte een zwart shirt met een zwarte broek, liep naar beneden en pakte mijn tas en ging naar school.
~Op school~
POV Sarah
Ik kwam de schoolhof binnen en liep gelijk naar mijn vriendinnen toe gaf ze allemaal een knuffel en we vertelden wat over onze vakanties. Opeens was iedereen stil ik keek om en wist meteen wat er aan de hand was. Jake en zijn vriendjes waren er ook leuk!! *note de sarcasme*
*Triiingg* de schoolbel ging en Romy, Lisa en ik liepen naar binnen. Ik liep naar mijn kluisje en pakte mijn boeken. Ik draaide me om en knalde heel hard tegen iemand aan ik keek op en zag de meest mooie blauwe ogen van de wereld. Jake "S-Sorry" zei ik. Ik wou bukken om mijn boeken weer op te rapen maar blijkbaar had hij het zelfde idee en knalden onze hoofden tegen elkaar aan. Ik wreef over mijn voorhoofd. "Gaat het?" vroeg hij. Natuurlijk moest ik weer knalrood als een tomaat worden. "Uh.. ja hoor.." lachte ik verlegen. Zonder nog iets te zeggen draaide hij zich om en liep weg. Okay dat was heel normaal ik bedoel zoiets gebeurd bij mij elke maandag ochtend bij jullie niet?
POV Jake
Ik was druk aan het praten met Tim over wat er nou gisteren allemaal was gebeurd toen ik opeens iemand tegen me aan voelde botsen boos draaide ik me om. Even stokte mijn adem daar stond ze dan het meest mooie meisje dat ik ooit had gezien. Verward keek ze op toen ze me zag. Toen pas had ik door dat al haar boeken verspreid op de grond lagen ik wou met bukken om ze op te rapen maar blijkbaar had ze het zelfde idee en knalden onze hoofde tegen elkaar aan. Ik wreef over mijn voorhoofd en zei:"Gaat het?" Ze begon verlegen te lachen maar antwoordde toch met "Uh.. ja hoor.." Zal ik... nee dat zou raar zijn of zal ik toch.... ik twijfelde heer erg of ik haar nou om haar nummer zal vragen of niet. Ze keek me met haar ogen vol verwachting aan. Ik draaide me om en liep weg. Ik weet het het is niet aardig maar wat moest ik anders.
POV Sarah
Ik liep door naar mijn eerste les wiskunde uhgg ik ging naar mijn vaste plek achterin in de klas. Ja ik weet het heel triest ik zit alleen. Niet dat het me iets uitmaakt. Maar toen de bel ging liep nog net iemand de klas in toen ik zijn haar zag dacht ik alsjeblieft niet, toe nou!. Maar blijkbaar haat het lot mij want jullie raden het al het was Jake die de klas in liep.
Ik zag hem de klas ingaan en voor heel even kruisten onze blikken. Zou hij.... nee dat zou hij nooit doen... Maar toen ik die brede grijns op zijn gezicht zag en de fles water in zijn hand dacht ik alleen maar HELP!! Maar het was al te laat hij draaide de dop van de fles er af en kiepte de inhoud over me heen. Tranen sprongen in mijn ogen. Nee niet hier Sarah niet hier. "Sukkel!!" schreeuwde ik kwaad. De leraar die met een meisje aan het praten was die ik niet kende dus waarschijnlijk is ze nieuw draaide zich om. "Pardon?" zei hij kwaad. "Meneer hij gooide zijn fles water over me heen!!" riep ik nog steeds kwaad. "Nee hoor meneer ze liegt" loog Jake. Ik stuurde hem een waarschuwende blik en als blikken konden doden oww geloof mij maar dan was Jake jammer genoeg (note de sarcasme) niet meer bij ons."Nee helemaal niet!" schreeuwde ik wanhopig. "Straf voor jullie allebei " zei meneer Katgert. Boos liep ik de klas uit "mevrouw Kingsley komt u maar mooi terug!" Schreeuwde meneer Katgert. Ik negeerde het en liep de klas uit rechtstreeks naar de meisjes wc. Ik was zeik nat het water druppelde letterlijk van me af! Gefrustreerd liep ik de school uit pakte mijn scooter en reed naar huis.
Eerste schooldag natuurlijk weer eens ge-wel-dig! (Note de sarcasme)
JE LEEST
The badboy and the good Girl
Teen FictionSarah Kingsley, een normaal meisje. Tenminste tot ze ik aanraking komt met Jake, de badboy van school. Maar als ze hem beter leert kennen blijkt hij heel anders te zijn. Of kloppen sommige roddels tog wel? Moet ze uitkijken? Of is het toch een norma...