·̩ 。 ☆ ゚ * 。* + * ・ 。☆͙ ☆ *
◁ han jisung's pov ▷Aku tersedar dari lamunan mimpi akibat alarm telefon yang bernada rancak memekakkan telinga aku di pagi hari . kalau boleh mata tak buka lagi boleh joget kat atas katil .
aku bangun dan bersiap-siap untuk pergi ke sekolah . aku turun pergi ke dapur . aku mencari-cari sesuatu yang boleh dimakan . kalau nak suruh eomma aku memang tak la pagi-pagi lagi dah keluar pergi kerja .
Aku selongkar semua almari yang ada di dapur tapi satu apah makanan pon takde .
aku perasan ada note kat peti ais . Aku mengambilnya.
Sorry Ji tapi eomma tak
sempat nak beli barang dapur
tapi eomma ada bagi duit
lebih kat dalam bilik Ji amik
la. eomma minta maaf
sangat - sangat. Hope Ji faham." haih selalu macam ni "
aku segara mengambil beg dan keluar untuk ke sekolah .
◁ end pov ▷
" lari padang 10 pusingan " arah Cikgu Hwiyoung
" alaaa cikgu penat laaa " Hyunjin mengeluh .
" alah kau pon ikut jela " Changbin menyiku lengan Hyunjin .
" tah dengar cakap si Changbin tu . ini tak asyik nak duduk je patut la keding semacam tengok Changbin ni kan sihat tu " Cikgu Hwiyoung . Hyunjin memandang Changbin . Changbin menunjukkan sifat riak takkabburnya dengan penuh bangga .
Hyunjin beralah dan terus berlari bersama yang lain . baru sahaja 6 pusingan dia nampak Jisung sudah terbaring di atas padang.
10 × 400 m kau rasa siapa je yang tak penat lari 10 kali dalam padang yang berukuran 400 m tu ? non stop au.
cikgu Hwiyoung pergi ke arah Jisung
" yang lain teruskan berlari jangan nak mengada datang sini " Cikgu Hwiyoung mengangkat Jisung dan membawanya ke bilik sakit .
→skip←
Tamat sahaja waktu PJ . tak sempat lagi nak ucap terima kasih kat cikgu. Hyunjin terus berlari ke bilik sakit tanpa rasa bersalah kat cikgu . nak kene bawak pergi jumpa guru disiplin yini orang .
" jisung-ah " jerit Hyunjin .
" ye saya , kenapa ? " jisung berpaling kepada empunya suara .
YOU ARE READING
ᴍᴇᴍᴏʀɪᴇꜱ ⨾ han jisung
Fanfic❛ mengisahkan tentang 8 orang rakan baik yang ingin membantu memulihkan ingatan rakan mereka iaitu Han Jisung . Seorang remaja yang menghadapi masalah amnesia selepas terlibat dalam kemalangan . mampukah mereka membantunya dan mampukah Han Jisung me...