ωє αℓℓ ѕαт ιи α ¢ιя¢ℓє ωιтн α вσттℓє ιи тнє мι∂∂ℓє (α яєαℓℓу вιg ¢ιя¢ℓє ιf уσυ ¢αи ιмαgιиє)
тнєи ʝσнииу ѕριиѕ тнє вσттℓє αи∂ ιт ℓαи∂ѕ σи нαє¢нαи.
"ѕσ нαє¢нαи.... нмм.. ι ∂αяє уσυ тσ кιѕѕ тαєιℓ'ѕ ¢нєєк."
-ʝσнииу"нмм σкαу- ωαιт ωнαт?!"
-нαє¢нαи"уσυ нανє тσ ∂σ ιт, ιт'ѕ α ∂αяє~~~"
-∂σуσυиg"ι нαтє уσυ gυуѕ."
-нαє¢нαи"ι ℓσνє υ тσσ!!"
-ʝσнииуι ѕтαятє∂ ℓαυgнιиg ωнєи нαє¢нαи ѕтσσ∂ ву αи∂ ωєит σνєя тσ тαєιℓ
нє вєит ∂σωи тσ тαєιℓ'ѕ fα¢є αи∂ кιѕѕє∂ нιѕ ¢нєєк qυι¢кℓу αи∂ тнєи ѕαт ∂σωи. нє ¢σνєяє∂ нιѕ fα¢є ωιтн нιѕ ραℓмѕ αи∂ нι∂ нιѕ fα¢є ιи мαяк'ѕ ѕнσυℓ∂єя.
ωє αℓℓ ℓαυgнє∂ αт нιм тнєи нαє¢нαи ѕρυи тнє вσттℓє αи∂ ιт ℓαи∂є∂ σи мє.
"ι ∂αяє уσυ тσ нυg тнє ρєяѕσи уσυ ℓιкє тнє мσѕт"
-нαє¢нαиι ѕтσσ∂ υρ αи∂ ωєит αяσυи∂ тнє ¢ιя¢ℓє нυggιиg єνєяуσиє. ωнєи ι gσт ℓαѕт тσ тαєуσиg, ι нυggє∂ нιм яєαℓℓу тιgнт αи∂ нι∂ му fα¢є ιи тнє ¢яσσк σf нιѕ иє¢к. нє ρє¢кє∂ му нєα∂ тнєи вяσкє тнє нυg. ι ѕαт вα¢к ∂σωи иєχт тσ нιм αи∂ ρυт му нєα∂ σи нιѕ ѕнσυℓ∂єя.
"ωєℓℓ, иσω ωє киσω ωнσ ѕнє ℓιкєѕ мσѕт."
нαє¢нαи ѕαι∂ αи∂ єνєяуσиє ℓαυgнє∂ єχ¢єρт fσя мє.
"вυт ι αм ¢υяισυѕ, ωнσ ιѕ уσυя вιαѕ συт σf αℓℓ σf υѕ??"
-уυтαι ρσιитє∂ му fιиgєя тσ тαєуσиg αи∂ єνєяуσиє ℓαυgнє∂
"ιт ιѕ кιи∂α σвνισυѕ тσ вє нσиєѕт."
-ʝαєнуυи"ωнαт ∂σ уσυ мєαи σвνισυѕ??"
"уσυ кєєρ ¢ℓιиgιиg тσ нιм αи∂ нυggιиg нιм αℓℓ тнє тιмє."
-ʝυиgωσσι вℓυѕн αи∂ нι∂є му fα¢є ιи нιѕ ѕнσυℓ∂єя. нє ¢нυ¢кℓєѕ αи∂ яємσνєѕ му нєα∂ αи∂ ℓσσкѕ αт мє.
"ωєℓℓ, ι'м gℓα∂ тнαт ι αм уσυя вιαѕ."
-тαєуσиgнє ѕмιℓєѕ αт мє αи∂ ι ѕмιℓє вα¢к.
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
YOU ARE READING
нυgѕ & кιѕѕєѕ || и¢т ff
Fiksi Penggemarтнιѕ ιѕи'т уσυя иσямαℓ ℓσνє ѕтσяу. тнιѕ ιѕ тнє ѕтσяу σf α 20 уєαя σℓ∂ gιяℓ тнαт ℓσѕєѕ єνєяутнιиg ιи ℓιfє вυт gαιиѕ мσяє αfтєя ѕнє мєєтѕ нєя fανσυяιтє кρσρ gяσυρ, и¢т. ωαяиιиg: ιиνσℓνєѕ ѕмυт