Jumanji: Welcome To The Jungle

74 5 3
                                    

  Dnes se vám pokusím trošku opožděně představit film z roku 2017 Jumanji: Vítejte v džungli. Všichni určitě víte, proč jsem se zrovna teď rozhodla na tento film podívat. Samozřejmě mě přesvědčil nový díl v kinech, na který se prostě potřebuju podívat.

  Hned na začátku filmu se ocitneme na typické americké střední škole, kde se různé skupiny lidí vzájemně nesnáší a všichni si pečlivě udržují svůj sociální status. Samozřejmě by film byl o ničem, kdyby nenastal náhlý zvrat. Čtyři hrdinové se rázem ocitnou ve hře. Upřímně je toto v poslední době častým námětem. Za důkaz můžeme považovat například film Zathura, nebo dokonce animák Raubíř Ralf.

  Avšak líbí se mi kombinace akce a komediálních prvků. Děj není nezáživný a ještě lépe plní film svou funkci jako komedie.

  Dále musím také ocenit výjimečné obsazení v posezení s Dwaynem Johnsonem, do kterého bych to sice neřekla, ale naprosto se hodí do tohoto typu filmu.

  Nepochybně se žádná komedie neobejde bez menších mušek a ne každý oceni stejný typ humoru, ale já za sebe mohu tento film doporučit.

Celkové hodnocení: 84 %

Děkuji všem za přečtení a nezapomeňte dát follow mému instagramu @recenzefilmuaserialu.

Recenze filmů Kde žijí příběhy. Začni objevovat