It: Chapter 2

122 2 0
                                    

  Včera jsem přidávala recenzi na předešlý díl, takže je více než jasné s jakým filmem se chystám pokračovat.

  Příběh se odehrává v městečku Derry s jediným malým rozdílem a to o dvacet sedm let později. Přátelé, kterým jako záhadou zmizeli všechny vzpomínky na toto město se musí znovu setkat, aby pokořili tajemné To, které už znovu vraždí.

  Všichni tento film hodnotí hůře než předešlou epizodu, ale já mám pravděpodobně opačný názor. Sice první část obsazená dětmi vypadá pro oko lépe, ale až v té druhé se opravdu rozvíjí vztahy mezi hlavními hrdiny a otevírají ty pravé důvody jejich strachu a zároveň jejich silné stránky.

  Sama za sebe můžu říct, že druhá část tu první překonala, avšak tu první nesmíte opomenout, protože jinak by vám události té druhé nedávali až tak velký smysl a neprobouzelo by to ve vás silnější emoce.

  Co také oceňuji je použití reálného aspektu šílence, protože mě všechny diváky děsí příšery. Pro mě je o sto procent hrozivější, když se v hororu objeví skutečné nebezpečí a události, které se mohou opravdu stát.

  Herecké výkony byly kvalitní a důvěryhodné a výběr hlavních protagonistů se vydařil.

Celkové hodnocení: 88 %

  Děkuji všem za přečtení. Pište svoje názory do komentářů, a jestli se budete nudit můžete se vrhnout i na mé Recenze seriálů, kde už bude brzy nová recenze.

Recenze filmů Kde žijí příběhy. Začni objevovat