Bilge,Burcu,Buse küçük kardeşleri Belini de yanlarına alıp sinemaya gitmişlerdi. Sabah saatleriydi. Sinema bittiğinde 16 yaşındaki en büyük kardeş Bilge bir yerde oturup öğlen yemeği yiyebilecekleri söyledi. Tabi kimse itiraz etmedi.Yemeklerini yerken Bilge nin telefonu çaldı. Evleri yanıyordu. Oradan hemen ayrıldılar. Eve vardıkları. Evleri cayır cayır yanıyordu. Anne ve babaları da içerideydi. Ağlarken Belin in orada olmadığını fark ettiler. Bir itfaiyeci onun yangınını içine daldığı ve yetişemediklerini söyledi. Artık yetindiler. Tek mal varlıkları şu an ellerinden gitmek üzere olan holdingleri idi. Holdingleri batmıştı. Yarın eşyaları çıkartıp holding i satacaklardı. Hemen üç kardeş oraya koştular. İçeriye girdiler. Babasının odasındaki kasada yaklaşık 5 bin lira vardı. Kasadaki para duruyordu. Parayı aldıktan sonra anne babalarının cenazesinde gittiler. Sonra emlakçıya gidip küçük bir kulübe alabileceklerini düşündüler. Emlakçıya giderken yorulmuş olacaklar ki bir banka oturup dinlenmeye karar verdiler. Bilge çantasını yanına koymuştu bir adam yavaşça baskın önünden geçerken çantayı alıp hızlı uzaklaştı. Paralar çantadaydı. Artık fakirleri. Ne yapacaklarını düşünürken Burcu durun babamızın sinema öğlen yemeği ve harçlık olarak verdiği 100 lira hala Burcudaydı . Sinemaya giderken sadece Buse yanına montunu almıştı. Diğerleri üşüyordu. Ama paraları 2 mont veya 2 kişilik battaniye almaya yetmezdi. Bir şansları vardı. Burcu babasının ona doğum gününde aldığı kümeleri verdi ve bunu satabileceğini söyledi. Babası bunu 230 liraya almıştı satarlarsa 170 lira ederdi. 1 saat boyunca satmaya çalıştılar. Bir saatin sonunda Buse yaşlarında bir kız küpeli annesinden istedi. Sonunda başarmışlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yetim Kardeşler ve Kötü Kadın
Historia CortaÜç kız kardeş ve yalancı teyzenin hikayesi