Κεφάλαιο 2ο

30 3 0
                                    


Δεν ξέρω,αλλά ποτέ μου δεν κατάλαβα στην ουσία,για ποιο λόγο συνεχίζεται το μπούλινγκ προς το πρόσωπό μου..Ήδη γνωρίζουν την ιστορία μου και ποτέ δεν αναφέρθηκαν στο τι είχε γίνει στο παρελθόν μου.Από ότι είχα ακούσει όταν πρωτοήρθα στο Λύκειο ήταν από κάποια άτομα να λένε να προσέχεις την 4άδα φωτιά ή αλλιώς τα badboys.Στην αρχή δεν έδωσα σημασία.Εξάλλου γιατί κανείς να τους δώσει?Ποτέ δεν τους πείραξα.Εκείνοι θυμάμαι με είχαν πλησιάσει σε ένα διάλειμμα,όταν μίλαγα με μία κοπελίτσα από το τμήμα μου και ξεκίνησαν να με βρίζουν και να με λένε φυτό ή ξενέρωτη ,διότι δεν είχα φίλους και σαν προσωπικότητα ήμουν κλειστή.Μπορεί να ξέρουν το όνομά μου,αλλά δεν ξέρουν την ιστορία μου..Ποτέ τους δεν θα νιώσουν αυτά που έκαναν σε εμένα.Αυτά συλλογιζόμουν καθώς προχωρούσα προς το προαύλιο..

Λίγο πριν μπω εμφανίζονται τα λόγια του Ιάσονα στο μυαλό μου και σκουπίζοντας το πρόσωπό μου παίρνω την απόφαση να κάνω το βήμα και να αντικρίσω ξανά τον ίδιο χώρο.Ιάσονας.Θα μπορούσε να ήταν ο θεός και το απόκτημα κάθε κοπέλας στην ηλικία μας.Μόνο που ανήκει σε κάποια άλλη.Και αυτή είναι η Σόνια,η οποία κάθεται πάνω του στο παγκάκι του σχολείου.Την ζηλεύω πολύ.Ρίχνοντας ένα σκοτεινό βλέμμα,το οποίο αναγνωρίζει συνεχίζω να προχωρώ,ώσπου κάθομαι σε μία γωνία προσπαθώντας να ξεχάσω αυτά που συνέβησαν.Τους παρατηρώ όλους τους έναν έναν ξεχωριστά αλλά με προσοχή μην με δουν.Ο Σπύρος και ο Ιάσονας είναι οι πιο ''συμπαθητικοί''και αν δεν ήταν έτσι τα πράγματα ίσως να τους έκανα και παρέα.Και οι δύο θέλουν να δείχνουν ανωτερότητα προς τους άλλους και να είναι ηγέτες μαζί με τον Δημήτρη,τον πιο αναρχικό απ'όλους τους.Όσο για τον Βασίλη βαδίζει προς την ίδια κατεύθυνση του Αρχηγού τους. 

Όσο για την Σόνια και την Σίλβια δεν κάνω κουβέντα.Τα τσιράκια του Δημήτρη και η Σόνια το ξεκωλάκι του Ιάσονα.Μα απορώ τι της βρήκε.Γδύνεται και βάφεται λες και πάει σε καλλιστεία.Ας μην μιλήσω για τον κωλοχαρακτήρα της.Μία πονεμένη ιστορία..Δέχομαι και από αυτή βία και ψυχική,αλλά και σωματική.Ποτέ δεν θα ξεχάσω το περιστατικό στις τουαλέτες που με είχε βγάλει βίντεο να κατεβάζω το εσώρουχό μου..Είχε γίνει viral και ευτυχώς που ο καθηγητής της πληροφορικής είχε κάνει τα μαγικά του..Ο πατέρας μου δεν θα το άντεχε..Η Σίλβια είναι το σκυλάκι της,αν και ξέρω πως δεν είναι τέτοια κοπέλα..Απλά θέλει να έχει φήμη και επέλεξε λάθος δρόμο..Βυθισμένη στις σκέψεις μου δεν κατάλαβα ότι τόση ώρα κοίταζα με μίσος τους απέναντί μου aka την ''παρεούλα''.Γρήγορα στράφηκα προς την αντίθετη κατεύθυνση για να μην γίνει κάποια βλακεία.Τότε βλέπω ξυστά τον Ιάσονα να έρχεται προς το μέρος μου.Όχι πάλι κήρυγμα λέω από μέσα μου...

My life is destroyedWhere stories live. Discover now