Κεφάλαιο 3ο

29 3 0
                                    


Πήρα μία ανάσα ύστερα από όλα αυτά που έγιναν και κατευθύνθηκα προς την αίθουσα.Φαινόταν αρκετά γεμάτη,καθώς νέοι μαθητές υπήρχαν πλέον σε αυτή.Πέρυσι ήμασταν κυριολεκτικά εμείς και εμείς.Ποιος να φανταζόταν ότι η χειρότερη τάξη θα γέμιζε ξανά ζωή.Και να μαι πάλι εγώ εδώ στο 3ο θρανίο,όπως πάντα περιτριγυρισμένη από τους γνωστούς-άγνωστους σε όλους κάφρους...Η μόνη διαφορά ήταν ότι δίπλα μου η θέση δεν ήταν άδεια.Η Κατερίνα είχε πάρει θέση και ανυπομονούσε να ξεκινήσει αυτή η χρονιά και να τελειώσουν γρήγορα όλα μας τα βάσανα.Αχχ μακάρι να τελείωναν εδώ..Μακάρι..Τίποτε δεν πρόκειται να αλλάξει.Εκτός αν αναλογιστεί κανείς ότι έκανα μία φίλη μετά τα χρονικά.

"Υπέροχα θα περάσουμε και φέτος!Η πιο αξέχαστη χρονιά..."ψιθύρισα πιο πολύ στον εαυτό μου,αλλά για κακή μου τύχη ο φιλαράκος μας Ιάσονας που κάθεται πίσω μου συμπλήρωσε λέγοντάς μου:"Όλα τώρα ξεκινούν Κάλλια μου..Αυτά τα χρονάκια που στα κάναμε όλα αυτά δεν είναι τίποτα μπροστά σε αυτό που σε περιμένει...Προετοιμάσου για την τελική σου αποφοίτηση γεμάτη εκπλήξεις..Καλή διασκέδαση να έχουμε".

Γύρισα πίσω χωρίς δεύτερη σκέψη και κοιτάζοντάς τον στα μάτια είπα:''Σου εύχομαι ολόψυχα να μην πετύχεις τίποτα στο μέλλον και πόσο πιο πολύ στο άμεσο!Μλκα! "και πριν προλάβει να ξεστομίσει κάτι με πολύ μανία,άνοιξε την πόρτα η καθηγήτρια της γλώσσας.Σαν φύλακας άγγελος εμφανίστηκε και αποκατάστησε για λίγο το θερμό κλίμα που υπήρχε με εμένα και εκείνον.Πρέπει να πέρασαν περίπου 30 λεπτά,ώσπου ο Ιάσονας σηκώνεται με αγριάδα από την καρέκλα και πετώντας ένα ξερό"εγώ την κάνω"βγήκε από την τάξη σαν τον αγά με την ομάδα του και έναν Δημήτρη,ο οποίος επίτηδες με έσπρωξε με την καρέκλα πιο κοντά στο θρανίο για να πονέσω.Τι ηλίθιος!Η Κατερίνα φανερά ανήσυχη με ρώτησε αρκετά σοβαρά:

''Κάλλια τι ακριβώς γίνεται με αυτά τα ανώριμα ζώα?Και κυρίως γιατί σου μιλάνε και σου συμπεριφέρονται έτσι?Εγώ θα τους είχα σπάσει αλήθεια!!''Και τι να της έλεγα μωρέ και εγώ?εεε ξέρεις να εδώ και κάμποσο καιρό μου γαμ*νε την ζωή?Ότι με έχουν οδηγήσει σε ακραίες στιγμές που ποτέ δεν σκέφτηκα?Ότι με κάνουν να νιώθω το πιο άχρηστο αντικείμενο που υπάρχει??

"Καλύτερα να σου εξηγήσω κάποια άλλη στιγμή..Όταν είμαι έτοιμη θα σου μιλήσω."

"Όπως θες απλά να ξέρεις πως και οι δήθεν πλάκες και τα πειράγματα έχουν και ένα όριο.."

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 09, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

My life is destroyedWhere stories live. Discover now