Yan Evin Sırrı

80 1 0
                                    

Bugün günlerden cumartesi.Tatil okullar 15 tatil.Odamda yumuşak yatağımda,kulağımda kulaklık,elimde karantina 3.Bille elish bad guy.Ve aklıma o ev geldi.Gerçekten artık o evden sadece ^içinde kim var?^
Annem aşağıdan seslendi ^beren!beren! Ekmek almaya git.^Hemen üstüme mont giyip aşağıya indim.^Kızım paran varmı^.Ben ^var anne var^.Hemen markete gitmek için kapıyı açtım.Botlarımı giydim.Ve o lanetli evin önünden geçmek zorundaydım.Artık bunaldım ve o evin garaj kapısını açım.Ama yürürken yüreğim ağızıma geliyordu.

Ama yürürken yüreğim ağızıma geliyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu evi görüp korkmayanda ne bilim.Ve o kapıdan içeri girdim.Evet bunu başardım.Evin içinde salonun ortasında bi tane sandalye duruyordu.Sandalyenin tavanın orda bi ip bağlı ve o ip kanlı bi şekilde buldum.Ve korkup o  evden çıktım.Ve markete ekmek almaya gittim.Eve girdim ve ekmeyi mutfağa bırakıp yukarı çıktım.Ve en iyi arkadaşımı merveyi aradım.Beren:Alo Merve:Alo Beren:Kanka nabıyosun
Merve:Iyi kanka noldu bi sorun mu var? Beren:Kanka ben çok korktum bize gelsene Merve:Kanka noldu anlatsana insan gibi Beren:Gel anlatıcam.Merve:Tamam 10 dk oradayım.








10 dakika geçer






°•Tık tık tık•°

B. Anne merve geldi
A.Tamam kızım
B.HoÅŸgeldin kanka
M.Hoşbuldum kankada beni çok meraklandırdın.
M.Selam gül abla
A.Selam merve hoÅŸgeldin tekrar
M.HoÅŸbuldum

Merveyle üst kata odama çıktık.


Merve:Kanka noldu anlat artık merak etmeye başladım.

Beren:Kanka bizim yam ev vardıya.

Merve:Evet kanka lanetli evvv!!!

Beren:Kankaaa!
korkutma artık beni. Ben sabahtan beri o evden garip garip sesler duydum.Annem bana marketten ekmek almamı söyledi.Bende giderken eve girmek istedim.Eve girdim salon bölümünün oraya geldim ve kapıyı açtım.Salonun tam ortasında bi sandaliye vardı.Üst tarafında yani tavanın orda ip vardı ve o ip kanlı bi şekildeydi.Yaklaşık 10 günden beri o evden çığlık sesleri duyuyoruz.

Merve: Saçmalama kanka!Öyle şeyler sadece masallarda olur.Dalga geçme benle.

Beren:Ya kanka valla bak gel istersen birlikte gidip bakalım.

Merve:Tamam lan eyer yalansa seni çok pis döverim tamammı kız.

Beren:Tamam hadi gidelim.

Montlarımızı giyip evden çıktık.
Ve o evin önüne geçip garaj kapısını açtık.Ve ordaki kuyuda su varmı diye bakmak istedim ama kuyu çok kötü koktuğu için bakmadım.Ve evin içine girdik.Salona girdiğimizde sandalye ip falan yoktu.

Merve:Hani yalancı ipte sandaliyede yok burda.

Beren:Kanka valla vardı!

Ve yan odaya girdik.Birde neyle karşılaşalım.



Bu manzarayı gördük.



Kadını o gün ölü olarak bulundu.Ambulans ile hastaneye götürüldü ama kurtarılamadı.




10 ay sonra...





O ev boş kaldı ve artık çığlık sesleri duyulmuyordu.Evde yıkıldı...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 03, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YAN EVİN SIRRIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin