~Yoongi~

200 19 1
                                    

Ráno som prebral na to ako mi začal z jedálne zvoniť a vibrovať telefón , rýchlosťou svetla som sa postavil a hodil sa na zem k telefónu , bol to Jimin ale do toho má začala hrozne bolieť hlava tak som to ani nezdvihol a z bolestnou grimasou v tvári som ležal na zemi.

Telefón prestal zvoniť a zároveň má prestala bolieť hlava tak som si pokojne mohol pozrieť upozornenia , keď som si všimol to Jungkookove zo včera tak som sa nadýchol a vydýchol a stlačil som to upozornenie , ihneď na mňa vyletela od neho správa .
 

   
                              Dateme

20:34
Jeonguk97: Ale ale čerstvé mäsko }:‑)

7:12

Sugar93: Ja niesom žiadne čerstvé mäsko !

Jeonguk97: To ti akosi dlho trvalo mi odpísať na jednu správu , nebodaj si sa ma zľakol ;)

Sugar93 : Nie ! Ja vôbec, len ja už som spal !

Jeonguk97: Si na zožratie už len cez správy , určite aj v realite stojíš za hriech }:‑)

Sugar93: Úchyl ! Daj mi pokoj ! Pokiaľ mi nedáš pokoj , ideš do bloku !

Jeonguk97: Ja niesom žiadny úchyl a za druhé to by si mi neurobil :'(

Sugar93: Áno urobil by som to, pokiaľ by to bolo až moc potrebné !

Jeonguk97: Vyšukal by som z teba dušu ak by to bolo až moc potrebné }:‑)

Sugar93: Od teraz ťa budem volať Úchyl Jungkook !

Jeonguk97:Je nefér že ty moje meno poznáš a ja to tvoje nie :'(

Sugar93: A tak to aj ostane ^_^

Jeonguk97: To uvidíme :-)
                                                              Videné
Jeonguk97: Ale tak Zlato nedávaj mi videné , ja viem že si chceš so mnou písať
Jeonguk97: Ja ti pokoj nedám zlato :)
                                                             Videné
Jeonguk97: Povedz mi aspoň svoje meno
, prosím~

Sugar93: Yoongi ....

Jeonguk97: Nádherné meno :)
                                                            Videné

Dobre mením názor , je to úchyl ktorý chce každého ošukat a odkopnúť ale tak čo som mohol na zoznamke čakať .
Rýchlo som vytočil Jiminove číslo a mobil si priložil k uchu a ten mi po chvíli zdvihol.
,,Už som si myslel že si sa na mňa vysral ! ,, Začal sa do telefónu smiať Jimin.
,,To určite ty debil ! Tak čo si chcel Jiminie~? ,, Milujem sa hrať s jeho menom .
,,Že dneska budeš pracovať v kaviarni sám , prepáč Yoongi ale idem preč na výlet z Taehyungom , dneska sa ti možno ani neozvem ,,
,,Aha to nič Jimin ja chápem že sa mu chceš venovať naplno,,
,,Ďakujem Yoongi že si to pochopil , tak sa maj ,, zložil a ani som nič nestihol odpovedať .
Mobil som vypol a hodil na stôl , poštvornožky som sa vybral do spálne a postavil sa , zo skrine som si vybral čisté oblečenie čiže čierne roztrhané nohavice
a dlhé biele tričko, moja obľúbená kombinácia , upravil som si vlasy , zobral mobil a kľúče od bytu a vyrazil do práce.

Coffee Boy [♡j.jk x m.yg♡] (Texting) [POZASTAVENÉ]Where stories live. Discover now