~Yoongi~

411 21 0
                                    

,,Jimin !? " zakričal som na ružovo vlasého chlapca ktorý je môj najlepší kamarát ale za to ako vidím tak nepočuje čo raz viac a viac  , bol síce skoro na konci ulice a ja som bol od neho asi tak vyše 200 metrov ale tak hlas mám silný a počuť by má akože mohol.

,,Boha isto ho zabijem....Jimin ?!!? ,, zakričal som znova a Jimin sa na mňa konečne otočil , zamával mi , no ty ešte schytáš , rozbehol som sa k nemu .
Jimin má pozoroval či náhodou aj na rovnej zemi nespadnem ,ale nie dneska má smolu , dobehol som k nemu a skočil som naňho  , nohy som dal okolo jeho pásu a ruky okolo jeho krku a držal sa .
Jimin skoro spadol ale nakoniec vyrovnal váhu a chytil ma pod zadok aby som nespadol.

,,Bože Yoongi, čím ďalej obiehajú dní tým si ťažší a starší ,, zákerné sa usmial mladší chlapec .
,,No dovoľ ! Ja som stále ľahký ako pierko a nádherný ako páv to len tebe už vidno vrásky po tvojom ksichtiku,zasmial som sa a opatrne moje ruky opustili jeho krk a moje nohy jeho pás a postavil som sa na pevnú zem .

Mal by som vás trochu zoznámiť z mojim životom však ? No tak dobre.
Jimin je môj najlepší kamarát už od strednej , je mi ako brat ktorého som nikdy nemal , obydvaja pracujeme v jednej kaviarni blízko centra ,  cez víkendy je plno a cez týždne zas až toľko nie ale na to si časom zvyknete a ešte k tomu ak tam pracujete s niekým ako je Jimin tak je sranda na 100% zaručená.
Pred pár dňami začal Jimin chodiť s jedným chalanom menom Taehyung? myslím ,neviem, meno si už presne nepamätám ale ide o to že teraz sa snaží venovať aj jemu takže naše večerné chodenia do kina , do mestá a ja neviem kam ešte , sa museli zrušiť , samozrejme ma to zasiahlo keďže som také stretnutia s ním mal rád .
Jimin si toho všimol a začal mi rozprávať nech si aj ja niekoho nájdem a všetky tie veci okolo toho , moc som s nikým nikdy nechodil ani poriadne neviem či som na baby alebo na chalanov tak som si nikoho radšej nehľadal , nechcel som nikomu ublížiť a nechcel som aby bolo ublížene mne ale aj tak viem že si raz budem musieť niekoho nájsť ak nebudem chcieť umrieť sám .

,,Si riadny narcista ,, zasmial sa Jimin.
,,Ja viem Jimin, preto má máš tak rád ,,
,,Samozrejme Yoongi teba má rád každý len kvôli tomu aký si narcis ,, stále sa usmieval ako slniečko na hnoji .
,,Čo sa stále tak usmievaš ? Nikdy si sa tak veľmi neusmieval a to ani keď som spadol zo schodov kvôli tomu že sa mi rozviazala šnúrka na topánke .,,
,,Ale to nepochopíš ,keďže nikoho nemáš ! ,, Posledné dve slová zdvôraznil a pozrel sa na mňa.
,,Jimin Ale ja nikoho nepotrebujem ja som šťastný vo svojom vzťahu z posteľou ,,
,,Vieš čo ? Prihlásim ťa na zoznamku , áno to je ono ,,
,,Jimin nie ! Nechcem aby mi písali niaky uchýli kvôli tomu že chcú sex ! Cez zoznamku nie ! ,,
,, Yoongi pre boha kľud je to len zoznamka keď budeš chcieť tak sa odtiaľ odhlásiš a odinštaluješ si ju , nič zložité na Tom nieje ,, nezostávalo mi nič iné ako pristúpiť na túto jeho blbosť.
,,Tak dobre ale mali by sme si pohnúť za 15 minút je už osem ,, pozrel som sa na hodinky ktoré som mal na ruke .
,,To už ?! To aby sme si pohli ! ,, Schmatol moju ruku a rýchlym krokom sme šli do kaviarne.

* * * * * * * * *

Sedel som na stoličke za pultom a pil som svoju ešte teplú kávu , Jimin stál vedľa mňa a znudene pozoroval tých pár ľudí ktorý popíjali kávu a pri Tom buď sa hrabali v papieroch , v telefónoch alebo pracovali na notebooku , škoda že je streda vtedy sú za každým vždy najmenšie tržby a my sa vždy za každým nudíme.

,,Vieš čo myslím že ani dneska sa to tu niak moc hýbať nebude takže mi daj tvoj telefón nech ti to môžem stiahnuť a rovno ťa aj prihlásiť ,, zazubil sa Jimin a nastavil svoju malú rúčku.
Povzdychol som si a položil mu mobil na ruku , odblokoval môj telefón a začal mi sťahovať aplikáciu s názvom Dateme, pozoroval som ho , pri Tom ako sa to sťahovalo tak som zdvihol hlavu a poobzeral sa okolo či náhodou neprišli ľudia a či niaky náhodou už nedopili , všimol som si niaky párik a na niektorých stoloch prázdne poháre a pod nimi peniaze , máme tu aj kamery keby niekto náhodou nezaplatil , sú tu aj taký ľudia čo prídu zaplatiť ku pultu ale väčšina zaplatí tak že nechá peniaze pod pohárom od kávy.

Postavil som sa , došiel som k stolom na ktorých boli prázdne poháre , peniaze som pozbieral , poháre som zaniesol do dresu na umytie a stoly poutieral .
Peniaze som dal na svoje miesto a išiel  som k páriku.
,,Dobrý deň čo si dáte ? ,, Ja si to nezapisujem , zapamätám si to a to je pre mňa výhoda aspoň nenímam papier a tým pádom ani peniaze .
,, Ja vás poprosím jedno Cappuccino ,, Povedalo dievča ktoré mohlo mať asi tak 16 možno 17 .
,, A vy ? ,, Pozrel som sa na chlapca ktorý sedel oproti nej .
,, Ja si dám Caffé Latte,, odpovedal a usmial sa .
,, Dobre ,, usmial som sa odišiel znova za pult a začal pripravovať kávy.

Jimin ten má už aj prihlásil, ten už mi aj niekoho hľadal ale nevenoval som tomu niaku pozornosť a robil som kávy , keď som ich dorobil položil som si ich na podnos a išiel som k tým dvom , položil som pred každého jeho objednávku , poďakovali a ja som sa mohol ďalej venovať tomu čo Jimin vystrájal na zoznamke.

Podnos som položil na na pult a sadol si znova na stoličku .
,, A čo tak tento ?,, Ukázal mi Jimin chlapca s Menom Jung Hoesok.
,, Ďalej ,,
,,Tento ? ,, Tento krát s Menom Kim Namjoon .
,,Tiež nie ,,
,,Tak tento ? ,, Jimin sa mierne zamračil, musel som sa nad tým pousmiať ,ale on urobil tvárou grimasu akože nech sa pozriem na ten telefón , tak som sa teda pozrel a bol tam chalan s Menom Jeon Jungkook , moje srdce vynechalo pár úderov ...bol nádherný ....myslím že som musel vyzerať naozaj smiešne keďže sa Jimin nad mojou reakciu začal škeriť , ja som nad tým len zakrútil hlavou a mobil mu z jeho paprče zobral a nedokázal som z jeho fotky spustiť oči .

@jeonguk97

Myslím že práve vidím anjela a že tu za chvíľu skolabujem.
,,Yoongi ako vidím tak si sa zamiloval na prvý pohľad ,, zasmial sa Jimin .
,, Má tu aj ďalšie fotky ? ,, Opýtal som sa Jimina .
,, Nie len túto jednu ,, usmial sa Jimin keď uvidel môj smutný výraz .
,,Ale však ak sa ti páči tak mu napíš ,,
,,Nie ja n-nechcem ,, sklonil som hlavu.
,,Yoongi sa nám bojká ale no taaak je to tiež len chalan nič ti nespraví ,,
,, Čo ty vieš ,,
,,No dobre ako chceš Yoongi ,, prekrútil nadomnou očami a odišiel obsluhovať.
Stlačil som tlačítko sledovať a mobil som vypol a schoval do vrecka .

* * * * * * *

Deň prebehol rýchlo a ja už som stál pred dvermi od svojho bytu , v bunde som hľadal kľúče od Bytu , keď som ich vylovil tak som strčil kľúčik do dierky a odomkol.
Vstúpil som do bytu , zavrel som a zamkol za sebou , vyzul som si topánky a nechal ich len tak pohodené na zemi .
Prišiel som do kuchyne a z chladničky som si vybral pizzu zo včera , zohrial som si ju v mikrovlnke , sadol som si za stôl a začal jesť .

Zrazu mi zavibroval telefón , mierne som sa zľakol a vytiahol som ho zo svojho vrecka .
Bola to správa zo zoznamky , keď som prečítal meno skoro som spadol zo stoličky ale udržal som sa a namiesto toho som mobil rýchlo zhodil na zem a s vystrašením výrazom som sledoval telefón ktorý bol na zemi . Rýchlo som dal tanier do dresu a telefón som nechal na zemi , vzal som si biele veľké tričko a boxerky a odišiel som sa osprchovať . Umyl som si zuby a rýchlo zaliezol do postele , na telefón som kašlaľ a pomaly som z myšlienkou na Jungkooka zaspal.

Coffee Boy [♡j.jk x m.yg♡] (Texting) [POZASTAVENÉ]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant