~Jungkookie~

235 17 3
                                    

Trošku vystrašene sa na mňa pozrel , no potom začal pokračovať, bozkával ma po brušku a hrudi , bolo mi to príjemné , rukou som zašiel do jeho vlasov a palcom som ho hladkal.

Keď prestal a zdvihol ku mne zrak, videl som v jeho očiach  že urobí všetko, videl som ako sa má mierne bojí, ako sa bojí toho čo by som mohol urobiť, zasmial som sa nad tým.

Naklonil som sa k nemu a pobozkal ho , chvíľu mi neodpovedal ale po chvíľi sa pripojil aj on , vymenil som naše pozície a začal ho dravo bozkávať, svoje ruky presunul na môj chrbát.

Jeho pery boli také sladké ako cukríky, musel som sa ale od jeho pier odtiahnuť kvôli nedostatku vzduchu, začal som si prezerať každý kúsok jeho tváre, bol mierne červený, vlasy mal na každú svetovú stranu, pery mierne červené  opuchnuté  od bozkávania , bol na zožratie.

Rukami mi začal vyzliekat tričko, nečakal som to ale vyhovel som mu v tom a svoje tričko som si na koniec vyzliekol sám a hodil ho niekde preč, nechcel som zaostávať tak som vyzliekol aj to jeho.

Prezrel som si ho , bol nádherný , bledá koža a niekde sa risovali menšie svaly, zato ja som samý sval.
Hneď som ho začal bozkávať po krku a vytvárať tak svoje značky, začal som si vytvárať cestičku zo značiek k jeho bradavke ktorú som začal hneď všelijako sať a jemne okusovať.

Nádherné mi pri tom vzdychal , vzdychá ako anjel.

Druhou rukou som začal hľadať jeho druhú bradavku , po chvíli som ju našiel a dal si ju medzi prsty , jemne som sa s ňou hral .

On mi svojou rukou zašiel do vlasov , zaklonil hlavu , privrel svoje očká a snažil sa Krotiť svoje vzdychy ,jeho tiché vzdychy ma nútili premýšľať nad tým čo by som s ním mohol urobiť, buď by som ho doviedol k toľkým orgazmom že by sa s toho nespamätal ešte najbližší týždeň alebo....vlastne žiadna druhá možnosť neexistuje.

Odtiahol som sa od jeho bradavky a povedal ,, nedrž tie tvoje krásne vzdychy v sebe , chcem ťa počuť vzdychať moje meno ,, on len slabo prikývol a vydýchol.

Pozrel som sa na jeho nohavice v ktorých mal väčší hrbolček, usmial som sa nad tým a prstami som sa jemne dotkol toho hrbolčeka, z Giho úst vyšiel vzdych spojený so zakňučaním. Bolo vidno že toto čo mu spôsobujem ,  ešte s nikým iným nerobil.
Čiže som jeho prvý. 

Rozopol som mu  nohavice a vyzliekol som mu ich aj s jeho boxerkami , on si zo mňa zosadol a dal ich niekde preč, dal som svoje nohy od seba a naznačil som mu aby mi ich vyzliekol tiež.

Dal sa na kolená medzi moje nohy a začal mi pomaly rozopinat nohavice , vyzliekol ich aj s boxerkami , keď si všimol akého mám veľkého vyvalil a oči a zatváril sa zhrozene, nenápadné som sa nad tým zasmial , presne som vedel čo mu preletelo hlavou.

,,Kľud Baby, dávam ti teraz priestor , urob čo chceš,, dal som ruku na jeho lico a pohľadil som ho po ňom, ako som sa ho dotkol tak privrel oči a jemne prikývol.

Dal som ruku z jeho líca a oprel sa o posteľ a dal som nohy od seba .Gi si ľahol medzi moje nohy a môjho kamaráta si vzal do ruky na čo som spokojne vydýchol , keď si všimol ako som na to zareagoval začal rukou pohybovať hore dole , zavzdychal som , pri tom ako mi honil rukou ma pozoroval , privrel som oči , on toho využil a dal si ma do pusy a začal  hýbať hlavou ,To čo si nedokázal dať do pusy tak si pomáhal rukou.

Zastavil sa mi dych nečakal som to , ale hneď ako začal používať aj zubky tak som začal vzdychat na celú izbu a po chvíli som sa mu urobil do pusy.

On to všetko poslušne spapal a dal si ma z úst .

,,D-dobre a teraz velenie preberám ja ,, výdychal som sa a skočil po ňom, čiže som bol nad ním , dal som sa medzi jeho nohy , dal som jeho ruky vedľa jeho hlavy a on dal nohy okolo môjho pásu čiže som sa mojim kamarátom dotýkal jeho dierky .

,,Daddy prosím ~,,
,,O čo prosíš?,,
,,Aby si ma ošukal,,

Usmial som sa, pustil som jeho jednu ruku a nasmeroval si kamaráta k jeho dierke a znova som chytil jeho ruku .

,,Môžem Baby?,,
,,Môžeš Daddy,,

Na prvý priráz som do neho vnikol až po koreň , vzdychol na celú miestnosť a ruky dal v päste. Čakal som kedy si zvykne , keď začal hýbať panvou ani som sa nepýtal a začal som zbesilo prirážať.

Začal som mu pri tom bozkávať krk , vzdychal ako o život a nedokázal sa ani nadýchnuť.

Zakričal,,D-addy t-am ! ,, vedel som že som narazil na jeho citlivé miesto tak som začal prirážať len tam .

Cítil som že už bude
,,Kto je tvoj Daddy? ,, spýtal som sa ho.
,,T-y, T-y si m-ôj Dad-dy,,
,,A kto je môj Babyboy?,,
,,J-a , s-om tv-oj Baby-boy,,urobil sa na bruško.

Pár krát som doňho ešte prirazil a urobil som sa do jeho vnútra. Obidvaja sme sa vydychavali a po chvíli som sa ho spýtal
,,Druhé kolo?,, usmial som sa .

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jul 10, 2022 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Coffee Boy [♡j.jk x m.yg♡] (Texting) [POZASTAVENÉ]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora