Matsumoto - Japan

22 2 0
                                    

For lenge siden, levde alle i fred og harmoni, men det endret seg da menneskene gikk til angrep. De var sjalu på de som hadde kraften, de ville ha elementene for seg selv. Det utbrøt en kamp mellom dem. Mange liv gikk tapt. Det så ikke ut som om krigen ville ta en slutt. Ikke før den fryktede familien Matsumoto grep inn. Matsumoto familien var en familie som holdt seg mest for seg selv. De ble sett på som kongelige. Det var fire i familien, fire søsken. Den ene hadde elementet, vann, den andre jord, den tredje ild, og den fjerde luft. De forente kreftene sine og stoppet krigen. For å forsikre seg at noe sånt aldri ville skje igjen, skilte de den magiske verden fra menneskenes verden. Etter den dagen ble de aldri sett igjen. Noen sa de døde, andre sa de holdt seg for seg selv, men legenden sa at det ville komme en, en som hadde alle elementene, og redde verden. En person som skulle gi krefter, og redde magiverdenen fra sin undergang. Personen ble kalt: Chi dà, eller Den som gir.

Det var mindre og mindre folk som hadde fått gaven med å ha kraften. Regjeringen slettet minnene til de som ikke fikk den og kastet dem til menneskenes verden. Ingen vet om de er trygge. Til slutt var det bare en skole igjen. Magiker Akademiet i Japan. Matsumoto Akademiet. Det eneste håpet folk hadde igjen var at noen skulle komme å redde dem. Men årene gikk, og det var fortsatt ingen tegn på at det kom noen.. Helt til...

Bare skjebnen Where stories live. Discover now