6.BÖLÜM

1.4K 74 22
                                    

Kaan gideli 1 ay olmuş normel hayatım tüm monotonluğu ile devam etmişti. annesi hastalanan hizmetçimiz işten ayrıldığından beri yeni birini arıyorduk.Bu süreçte evle ben ilgileniyordum ah annem bana 5 abi doğuracağına bir abla doğursaydın ne güzel olurdu.En azından abilerim düşünceliydi yardım ediyorlardı.Yine yataktan asla çıkmak istemediğim yatağımdan sürünerek çıktım bu hafta boyu okula gitmeyecektim.Sömestır tatiline girickektik 1 hafta sonra bu hafta boyu okulda ders pek islenmeyeceginden evde kalıp ders çalışıp dinlenme kararı aldım.

bugün cumartesiydi ve akşam maç vardı bu yüzden tarık abi ve ece bize gelecekti genel olarak maç olduğu zamanlar bizde toplanıp izlemek geleneğimizdir.

Bunu son zamanlarda işleri yoğun olan tarık abi ve abilerimle yapamıyorduk.Sonunda uygun bir zaman bulunca atılmış ilk eceyi sonra tarık abiyi davet etmiştim abilerimde buna sevinmişti.

Banyoya girip rutin işlerimi halletikten sonra mutfağa indim.Buzdolabını açarak yine tam takır olduğunu gördüm berat abim olduğu zaman denetlerdi en azından biz günlerce yemek olmasa dolaba bakmıyoruz tabi.

Uyuyan abilerimden birini uyandırma fikrini atarak marketin yolunu tutma kararı aldım.

Yakın olan markete girip kahvaltı ve ev için lazım olan bir kaç şeyi aldım sabah sabah ne almam gerektigine odaklanamadim bile sonra detaylı bir alışveriş yapardık öderken tarık abi gelmişti ben çıkacakken o alıcağını hızla almış yardım etmişti poşetler için bana

"Teşekkür ederim tarık abi"demistim bende "Ne demek defne sabah sabah abilerini uyandırmayamı kıyamadın yine?"dedi gülerek "aslında berk malını uyandircaktim ama o sabahları ekstra salak oluyor ondan eledim diğer abilerime kıyamadım" dedim bende

"Anladım"dedi bir süre yürüdükten sonra "akşam maç var he kim alır sizce defne hanım"dedi "tabikii FENERBAHCE"dedim büyük sevinçleee bu dedigimi büyük heycanla soylemistimki tarık abi gülmüştü oda fenerbahceliydi ama küçükken uyuz etmek icin "galatasaray kazanıcak bak bu maçı görürsün" diyerek beni sinir ettiği bir dönem bile olmuştu mini boyumla ona vurarak hayır cimbom piss diyodum daha 5 yaşında olduğumu varayarsak zor zamanlardı.Babamda koyu fenerliydi ondan geçti bu sevda inşallah bendende evladıma miras olur bu sevda.

küçükken ece dahil tüm kızlar bebek oynarken ben üstüme büyük gelen babama aldırtığım formayla abimlerin maçına girmeye çalışırdım onlarda kırmamak icin bir iki defa topu verir kaleciyede tutmamasını söylerlerdi oda tutmaz ben gol atınca sevinirdim.özluyorum o zamanları yine gelse yine babamla olsam,üstümü başımı çamur edip eve gelip annemden azar işitsem.Her şeyin değeri bilinmeli anneye babaya saygı sonsuz olmalı.buna rağmen hala hayırsız evlat'lar var ve bu beni deli ediyor.Bazen rüyamda annemi görüyorum küçükken başımı dizine koyar uyurdum güzel sesiyle nini söylerdi bana hayatımda bir daha hiç bir zaman o zaman uyuduğum kadar huzurlu uyumadım.Ayrıca çok babacı biriydim bebekken annemin kucağında ağlarmışım babam alınca susarmışım.bir zamanlarda abimlerden duyduğum küfürlerle babamla maç izlerken etmiştim bana kızmamış tam tersi doğru dürüst edemediğim kufuru abilerimden ögrendim diye çok kızmış ceza vermişti hepsine.her şeye rağmen çok güzel zamanlardı yine gidebilsem keşke.

Eve vardığımız zaman gözlerim dolmuştu bunları düşünürken poşetleri tarık abiden alıcağım sırada fark etmiş olcakki "bir sorun mu var? Neden ağlıyorsun dedi?"şefkatli bi ses tonuyla gözümden gelen bir damla gözyaşını silip "hayır abi sadece toz kaçtı galiba"dedim evet yüz yılın yalancısıyımdır bu yalanıma tabi inamyan tarık abi hafif tebesümle "yalan söylemeyide becerebilsen keşke defne hadi anlat bana"dedi dayanamdım galiba yere bakarak "annemi babamı özledim abi,onlara sarılmayı seslerini kokularını hepsini özledim abi ben anneme babama doyamdım bile son defa veda bile edemedim"derken histerik bir hıçkırıkla ağlamaya başladım.

abilerim varken aşk mı?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin