Günlerden perşembe idi sabah kalkmış abilerimle kahvaltı yapmış tım.onlar işe gitmiş berk okuluna ben ise uyamaya tekrar odama.
Saat 12:03 gösteriyodu bugün sabah 1 saat çalışmam dışında çalışmamıştım.kendime kahve yapmak için aşağı mutfağa indim kahve yapıp hızlıca yukarı çıktım tekrar ve ders çalışmaya başladım.
Yaklaşık 2 saattir aralıksız çalışmıştım elime telefonu aldım.biraz twitter da gezindikten sonra ece'den gelen mesaja baktım.
"Kuzu saat 16:00 gibi hazır ol şirkete gidicez" yazmıştı saate baktığımda saatin 15'e geldini gördüm. Niye çağırmıştı bilmiyorum ama suan hava almaya ihtiyacım vardı galiba en son tarık abiyle markete gitmiştim. Ve hala ondanda bi haber alamadım belki gitmezdik annemin babamın mezarına.keşke beni umutlandırmasaydı ama.Biraz daha telefon'da takıldıktan sonra kalkıp banyoya duş almaya gittim.dus tan sonra ne giyeceğime karar vermek için dolabın karşısına geçtim bej rengi belden sonrası bol bileğimin bir üstü biten bir elbise giyindim yandan hafif yırtmacı vardı dizimden başlayan üstüne siyah deri ceketimi giyindim.makyaj yapmayı günlük hayatımda çok sevmezdim bu yüzden direk parfüm sıktım çantamı hazırlarken zil çaldı.acmak için aşağı indim
Gelen ece'ydi hoşgeldin diyip sarıldım oda "hoşbuldum kuzu"diyerek karşılık vermişti."ay hadi hazırsan gidelim"demesiyle onu inceledim normel giyiminden daha şıktı üstündeki siyah deri tulum,topuklu ayakkabı."hayırdır ece önemli bir yere gidiyoruzda benimmi haberim yok" diye sordum "yo her zamanki halim iste" dediğinde "yav he ece her zaman böylesin dökul bakalım nerden çıktı bu şirkete gitme aşkı ve bu süslenme" benim dediklerimden sonra biraz utanmıştı
"Ay noldu?"diye sordum merakla."defne ben çok yalnış birşey yaptım"dediginde endişeyle "gel oturalım biraz çıkarız sonra anlat noldu" eve geçmiş tik kanepeye oturup ece'ye baktım "eee kuzum anlatmıycakmısın nasıl yanlış birsey yaptın?" Dedigimdr yüzüme bakamayarak "aşık oldum"dedi "nee" diye bağırdım bir an ece'ye bebeklikten beri arkadaştık hic böyle birşey dememişti daha önce şaşkınlığım bunaydı"kızım ne güzel iste ya buna niye yanlış diyorsun deli"diye sevinçle söyledim."Ya tabi aşk güzel bir şey ama kişisi yalnış"dediginde "nasıl?"diye sordum bu sırada tam su'yumdan bir yudum alacaktım ki ecenin dediği ile ağzımdan püskürtmem bir oldu "ben hakan abiye aşık oldum"demisti nisa'nin abisi hakan abi."ece ciddi misin? Yoksa şakamı yapıyorsun bana" diye sordum "hiç olmadığım"kadar dediginde durumun ciddiyetini kavradım.ama ona kızamadım niye kızayimki olabilirdi insan kime aşık olucağını bazı zamanlar seçemiyor bu abi gibi gördüğün insanda olsa aklıma niye tarık abi geldi ki of defne dur zaten ortalık karışık diye söylendim içimden."birşey soylemiycekmisin" diye sordu ece.
"Ne diyebilirimki güzelim insan kimi sevebilcegini seçemiyor ya.peki hakan abi ona söyledinmi? Ya da nası karar verdin buna"
Ece herşeyi anlatmıştı hakan abi'ye açılmamış fakat ondan da ona karşı bir şeyler sezmiş,hatta mesajlaşmışlardi kısacası biz fark etmeden onlar saman altından hafif su yürütmüş.bugunde şirkete gelicekmiş hakan abi tabi onunla buluşamayacağı için şirkette görebilcegi kadar görücekmiş.
"Napıcam ben defne karşımdaki hakan abi olmasa 1000 defa açılmıştım ama of abim napar ne eder bilmiyorum"dediginde onun için üzüldüm ece bana ilk defa böyle bir mevzuda dert yanıyordu.Ece yi önceden seven bir cok erkek olmuştu fakat ece hiçbiriyle konuşmamıştı bile şimdi ise aşık olmuş kavuşamıyordu.
"Kuzum bir şekilde ikinizde seviyorsunuz engel nolursa olsun yanınızdayım en fazla hakan abi biraz abinden dayak yer tarık abi biraz sana kızar ama olur"dedigimde ece "istersen öldürsünde kanka"dedi buna ikimizde güldük oda bende haklıydık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
abilerim varken aşk mı?
Romance5 abi ve bu abilerin 5ide konu aşka gelince öküze bağlıyor