Září a říjen uběhl jako voda. Venku se začínalo ochlazovat, tma se objevovala dříve. Právě se škola probouzela k životu.
,,Lilyan já tě zabiju!" hučela z pod polštáře černovlasá dívka.
,,Přece by jsi nechtěla přijít pozdě Marlenko." smála se Lily. Alice byla zrovna v koupelně ale také se vesele smála. Eleanor už dávno vyrazila, potřebovala zajít do knihovny.
,,Jsi mrtvá Evansová." mumlala Marlen.
Lily pokroutila hlavou a odcházela společně s Alicí.
,,Co Potter Lily?" ptala se blondýnka se zájmem.
,,Nevím nějak si mě teď nevšímá." pokrčila rameny rudovláska. Alice jen pokývala hlavou.
,,Ahojte děvčata!" křikl Black.
,,Nazdar." odpověděla Lily. Náladu na jeho energickou povahu moc neměla.
,,Ahoj Lily, co takhle rande?" zjevil se James.
,,Nikdy!" prohlásila Lily a utíkala do velkého sálu.
James jen pokroutil hlavou.
,,Jamesi ty jsi idiot." zasmála se Alice a pokračovala za Lily. Sirius jen souhlasně pokýval hlavou.,,Dělejte máme bylinkářství!" křičela Lily.
,,Klid Lily máme čas." zasmála se Marlen. Dívky šly vedle sebe a mířily do skleníků.
,,Připadá mi že všechny hodiny bylinkářství jsou nudné." zamručela Eleanor. Její kamarády se jen pousmály.
,,Opět se setkáváme!" černovlasý chlapec se zjevil vedle blondýnky.
,,Blacku." nakrčila Marlen obočí.
,,Ale no tak nemrač se." smál se Tichošlápek. Marlen se jen zamračila a utíkala pryč.
,,Kam běžíš? Vrať se!" křičel. Ani chvíli nečekal a běžel za ní.
,,Že je to baví." kroutila hlavou El.
,,Taky to moc nechápu." zasmál se Lupin. El se zděšeně podívala vedle sebe.
,,Remusi! Neslyšela jsem tě." usmívala se brunetka.
,,Mě taky ne?" smál se James.
,,Potter." zašklebila se Lily.
,,Lily." usmál se sladce brýlatý chlapec.
,,Tak dělejte děti!" křičela paní profesorka Prýtová.,,Nejhorší hodina!" stěžovala si El. Holky se začaly smát. Eleanor jen naštvaně mručela.
,,Lily!" křičel James. Utíkal za ní společně s Tichošlápkem.
,,Ne Jamesi ne! Nejdu s tebou nikam pochop to!" zakřičela na něho. V obličeji zrudla a naštvaně funěla. V tu chvíli se dala na útěk.
,,Ale ona řekla mi i Jamesi." smutně kroutil hlavou brýlatý chlapec.
,,Zkus se jí omluvit." navrhla Alice.
,,Zkusím." usmál se James odhodlaně.,,Kam jako jdeš?" zamumlala Marlen.
,,Nemůžu spát Mar." zašeptala Lily a vyšla s pokoje. Sešla do společenské místnosti, kde ještě dohoříval oheň.
Posadila se do křesla k oknu a zadívala se ven. Venku bylo jasno, lehce oblačno ale i tak hvězdy zářily. Jen tak se koukala ven.
,,Lily?" brýlatý chlapec se nervózně zadíval na dívku v křesle. Lily překvapením vyskočila z křesla. Už viděla jak se rozplácne na podlaze. James ale zareagoval rychle a stihl dívku chytit dřív.
,,V pořádku?" zeptal se znova on. Dívka mírně zčervenala. Nacházela se v náručí svého nepřítele. Držel ji opravdu pevně, a Lily ač nerada musela přiznat že se jí to líbilo.
,,Jo jasně díky." zamumlala. James neochotně dívku pustil z objetí. Posadil se do dalšího křesla a čekal co rudovláska udělá. Lily chvíli jen stála a pak se rozešla ke křeslu.
,,Co tady vůbec děláš?" zeptal se. Vypadala opravdu unaveně. Oči měla temné a bez života. Vlasy měla rozčepířené a neučesané.
,,Nemohla jsem spát. Co ty tady?" zamumlala unaveně.
,,Tichošlápek byl u nás s nějakou slečnou. Musel jsem pryč." zasmál se.
,,Aha." pomalu už na křesle usínala.
,,Pojď sem." pronesl chlapec. Lily překvapeně vzhlédla. Byla ale pekelně unavená.
,,Odnesu tě dobře?" usmál se James. Roztáhnul ruce. Dívka pomalu vstala a vydala se k němu. Padla mu do náruče.
Přitiskla se k němu a tiše vydechla.
James pomalu vstal a vydal se do dívčích ložnic. Věděl že se změní na klouzačku ale pokud ji ponese v náručí nemusela by.
,,Lily chtěl bych se ti omluvit za ty roky.
I za to jak se někdy chovám. Omlouvám se ale slibuji že se změním." usmál se James.
,,V pohodě." pronesla Lily. James otevřel dveře pokoje a pomalu procházel k posteli. Odkryl závěsy, odhrnul peřiny a opatrně Lily položil.
,,Díky Jamesi." zamumlala unaveně rudovláska. James se jen usmál, rudovlásku zakryl a zatáhnul závěsy.A Lily před tím než usnula myslela na to že Potter není tak hrozný.
ČTEŠ
Always
FanfictionVšichni známe příběh Harryho Pottera ale co jeho rodiče? Všechny práva patří J.K. Rowling