Teplý zářijový den přinášel do Bradavic více života než kdy předtím. Na famfrpálovém hřišti poletovalo na koštěti pár Nebelrvíských žáků. James Potter, kapitán Nebelvírského družstva, vyhlížel zlatonku. Sirius Black zrovna zkoušel svůj šarm na děvčata z Mrzimoru. Zbytek týmu jen poletoval nebo nedával pozor. Jo tak vypadal odpolední trénink, který měl být příprava na zápas proti Havraspáru.
,,Siriusi!" křičel chlapec s brýli.
,,Omlouvám se dámy musím se rozloučit!" usmál se svůdně černovlasý chlapec. Dívky mírně zčervenaly a jen na rozloučenou pokývaly hlavami.
,,Co bylo tak důležité Dvanácteráku?" zamumlal chlapec. Brýlatý chlapec kývl k tribunám. Sirius se otočil s úsměvem na tváři. Když spatřil černovlasou dívku zčervenal.
,, Jak vypadám? Sluší mi to? Jsem dost přitažlivý?" plácal Tichošlápek jednu věc za druhou.
,,Nádherný jako vždy ty pse. Letíme?" smál se James. I on na tribuně měl dívku svých snů. Lily Evansová se zrovna smála něčemu co pronesla jedna z dívek. Šest let se snaží o její přízeň. Zatím získal jen její nenávist. Letos se ale rozhodl že to musí zvládnout. Přestal na ní křičet a zvát ji na rande. Chlapci se rozletěli k tribunám.
V hloučku sedělo pár děvčat.
Lily Evans držela v rukou knihu lektvarů. Marlen McKinnon se smála.
Alice se opírala o další tribunu. Eleanor se jen rozhlížela kolem.
,,Ahoj miláčku!" usmál se Sirius.
Marlen jen protočila oči. Sirius seskočil z koštěte, a posadil se k Marlen.
,,Co se učíš?" zeptal se James Lily mile.
,,No lektvary, jen jsem si je četla." usmála se rusovláska. James pokýval hlavou.
,,No nic musím jít Frank čeká." rozloučila se blondýnka.
,,Taky by jsme měly jít bude večeře." podotkla El. Děvčata a dva chlapci se zvedli a vydali se do hradu.,,Ale no tak Remusi!" pokřikoval Tichošlápek.
,,Ne znova nebudu barvit tu starou kočku." protočil mladý vlkodlak oči.
,,Náměsíčníku jsi přece Poberta." rozčiloval se James. Peter jen kýval hlavou a dál se cpal kuřetem.
,,Ne řekl jsem ne." ukončil debatu Remus. Zbytek Pobertů si jen vztekle mumlal.
,,Ahoj Remusi." pozdravila Eleanor vesele.
,,Ahoj El, kde máš holky?" usmál se Remus. Eleanor se Remusovi vždycky líbila. Ale on radši bude jenom kamarád než aby jí neublížil.
,,Tady." křikla Marlen. Vlasy měla ve vysokém copu. Sedla si vedle El a naproti Remusovi.
,,Jen jsme se zdrželi, Malfoy něco říkal." protočila oči Lily.
,,To mě mrzí, no nic já už musím někdo na mě čeká." mrkl James a zmizel.
,,James někoho má?" zamračila se rusovláska. Nelíbilo se jí to. Ale nechápala proč.
,,Nevím o ničem." pokročil rameny černovlasý chlapec. Lily se v tichosti vytratila z večeře.,,Ahoj Lily." usmál se James.
,,Ahoj." zamumlala Lily. Seděla ve společenském místnosti a koukala do ohně.
,,Tobě se něco stalo?" posmutněl chlapec.
,,Ne jen jsem asi unavená. Půjdu spát tak dobrou Jamesi." usmála se a zmizela.
,,Už jsem James" mumlal si brýlatý chlapec. Nezapomněl se usmívat jako blázen. Věřím že i ve spaní se smál.
ČTEŠ
Always
FanficVšichni známe příběh Harryho Pottera ale co jeho rodiče? Všechny práva patří J.K. Rowling