Pergamentul Cinag

7 1 0
                                    


    Chiar de la prima apariție omul a încercat să creeze lucruri care să îi ușureze munca. Unele invenții au dus la dezvoltarea omenirii iar altele la distrugerea ei. Una dintre aceste invenții este pergamentul Cinag. Cu câteva sute de ani în urmă un bărbat de origine egipteană sau cel puțin așa se spunea a creat un nou tip de pergament. Bărbatul se numea Furhad  Cinag și era un vrăjitor care a dispărut imediat după invenția acestui pergament. Pergamentul Cinag era renumit pentru faptul că se expedia singur. Deci era de ajuns să scrii un bilețel apoi să șoptești adresa și acesta zbura spre destinatar.
    Condițiile meteorologice erau mereu un dușman pentru acest pergament. Desigur că mai apoi s-a soluționat și această problemă. Persoanele inventive au creat blesteme pentru a proteja pergamentul dar nu pentru caracteristicile pergamentului a rămas în istorie numele Cinag.
    La începutul anilor 1700 în Egipt situația economică s-a înrăutățit brusc. Pentru a salva economia țării s-au aplicat taxe pentru diferite activități și desigur populația nu a fost prea mulțumită.
    S-a pornit atunci o revoluție contra ministerului. Cetățenii foloseau pergamentul pentru a trimite mesaje cu nemulțumiri și reclamații. Unele mesaje conțineau blesteme care provocau moartea funcționarilor. Timp de o lună personalul ministerului a fost blocat în interiorul clădirii. Mesajele  continuau să vină ca o ploaie torențială. Personalul nu reușea să blocheze toate pergamentele deoarece fiecare pergament conține un blestem nou. Atunci când în sfârșit Ministerul a reușit să blocheze intrarea pergamentului rămase doar o treime din personal.
    Tot pergamentul a fost sechestrat și distrus, totuși o parte din pergamentul sechestrat a dispărut. Se vorbea că a fost exportat spre nord și cumpărat cu bani grei. Pergamentul Cinag a rămas în istorie ca Pergamentul Ucigaș din cauza tuturor victimelor din Minister.
    Acum nimeni nu mai crede că acest pergament există dar eu sunt de altă părere. Liniștea mea a fost tulburată de câteva mesaje scrise pe acest pergament și timp de câteva luni am încercat să caut o soluție pentru a afla cine e expeditorul. Am reușit să achiziționez o cantitate modestă de pergament și desigur că nu m-am putut abține să nu îl folosesc.  Sunt de acord că este o invenție măreață dar totuși acest pergament poate distruge omenirea. În aceste vremuri grele, când cel mai mare război din lumea vrăjitorilor este pe cale să înceapă acest pergament trebuie să dispară.

Poveștile bătrânului vrăjitorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum