Echilibrul dintre bine și rău

8 1 0
                                    

    Cine nu a auzit de EVUSA desigur că nici nu bănuiește ceea despre ce voi povesti. Acum toți cunosc  EVUSA drept organizația care cică se ocupă de cercetarea miturilor. După cum se declară, principalul scop al ei este protejarea populației de manuscrise vechi ce conțin blesteme periculoase. Deci dacă aveți un manuscris vechi despre care nu știți nimic atunci trebuie să îl duceți la sediul ministerului din țara dumneavoastră iar ei îl vor transmite spre sediul e EVUSA. Sau mai bine îl țineți acasă cât mai departe de rău.
    Inițial EVUSA avea alt scop și  acesta se descifrează din însăși denumirea organizației Educational an Various Urgent Social  Affairs. Asta a fost desigur după ce pergamentul Cinag a început să se împrăștie prin toate continentele. Ministerele celor trei țări pe care le găsim iarăși în denumirea organizației au decis să preia puterea pentru a avea posibilitatea de a impune mai multe restricții. Prima restricție privea sechestrarea și distrugerea pergamentului existent, despre care vom voi vorbi altădată. Acum vreau să povestesc despre ceea ce bătrânii nu își pot aminti din cauză că nu au mai aflat. În primii ani de activitate în comun a acestei organizații ( spun primii ani de activitate în comun deoarece una din țări a aderat mai târziu și atunci EUSA a devenit  EVUSA)  un nebun care s-a infiltrat în sistemul de învățământ al NonMagilor a început să caute metode pentru a demonstra că lumea vrăjitorilor  e construită după principii greșite.
    Pentru a proteja populația consiliul EVUSA s-a întâlnit. Atunci când decizia a fost luată au fost invitați în fața consiliului doi agenți care se ocupau de protecția populației.
<<Jack,Jackie,  consiliul vă oferă autoritatea de a îl căuta pe Brutus în orice colț al acestei lumi. Brutus e foarte bolnav și puternic, de aceea vă oferim tot ceea ce este necesar pentru capturarea lui și sechestrarea a tot ceea ce îi aparține atât la momentul capturării cât și în toate vizuinile lui.>> spune un bărbat îmbrăcat într-o tunică albă și cu capul acoperit.
    Bărbatul era persoana care discuta cu presa din cauza puterii de a convinge. Era singurul NonMag din consiliu iar gândurile lui nu erau atât de pozitive cum credeau cei ce îl ascultau. Jack Storm simte ceva straniu în vocea bătrânului bărbat și decide pentru prima dată să se opună ordinelor consiliului.
<<Cer scuze Alteță, dar prefer ca soția mea să nu își asume acest risc.>>  îndrăznește să spună Jack.
<<Jack, am mai discutat despre asta, voi merge oriunde vei pleca tu și nu se discută.>>
<<Jackie, noi nu știm cât este de periculos acest Brutus,  e prea periculos pentru tine.>> Spune cu duioșie Jack.
<<Știu Jack, dar dacă nu fac asta ce îmi mai rămâne de făcut? Ce îi rămâne de făcut unei femei care nu poate avea copii?>>
    Jackie pare a fi mai puternică decât Jack deoarece fața ei pare să nu aibă expresie în timp ce ochii lui Jack  par a fi două scântei. 
    Toți membrii consiliului așteptau tăcuți să vadă ce va adăuga Jack.
<<Cred că acestea sunt problemele voastre familiare și că a avut ocazia să riposteze dar nu a făcut-o.>> spune purtătorul de cuvânt. <<Dacă nu aveți alte întrebări sau probleme de rezolvat referitor la misiunea dată, Dylan vă va oferi tot ceea de ce aveți nevoie.>>
    Dylan era secretara purtătorului de cuvânt. Le oferise câte o baghetă suplimentară, porțiuni și alte accesorii care puteau să le fie utile. Printre lucrurile oferite de EVUSA era și un dosar care cuprindea toată viața lui Brutus O'Connor. Conform acestor acestor informații Brutus nu trăia mai mult de două săptămâni același loc. Ultima dată fusese văzut în suburbiile Londrei dar de atunci trecuseră zece zile și probabil nu era nici urmă de a lui pe acolo.
<<Brutus caută ceva prin Anglia.  Chiar dacă își schimbă dispoziția prin toate orașele lumii oricum cutreiera toate suburbiile Angliei.>> declară Jackie citind dosarul.
<<Sunt de acord. Dar observi că ultimele lui destinații au fost suburbiile Londrei. Pare să fi scotocit prin fiecare sătuc…>> Jack suprapune pe harta Angliei toate punctele vizitate de Brutus. <<Probabil că nu are nici un scop anume . În dosarul lui scrie că suferă de probleme mentale.>>
<<Asta explică toate atacurile asupra acelor bătrâni neputincioși. Cine știe ce are în cap un bolnav mental?>> Jackie continua să răsfoiască dosarul.  Se oprește la o pagină în care era desenat un bărbat de vârstă medie cu barbă. <<NonMagii declară că au văzut un bărbat ce zboara pe matura în ziua atacului asupra celor cinci sate vecine din suburbiile Londrei. Unicele victime au fost doar doi bătrâni care locuiau prin apropiere și o familie de NonMagi.>>
<<Dacă nu a fost un atac asupra NonMagilor, ei puteau da vina pe oricine deoarece ei nu simt magia.>>
<<Vrei să spui că cele cinci sate au fost distruse cu ajutorul magiei?>>
<<Exact!>> Jackie înseamnă ceva pe harta. <<Vezi că ambii bătrâni trăiau în mijlocul acelor sate iar cele mai afectate regiuni sunt acele de lângă casele lor. Nimeni nici nu a avut intenția să atace NonMagii.>>

     Jack și Jackie privesc ruinile unui sătuc . Case distruse, arbori sfâșiați de foc… Pământul era furios în acel loc, cineva încercase să facă ceea ce era interzis să facă.
<<Nu e ceea ce credeam , e ceva mai puternic.>> Jackie întinse mâinile alături făcând scut cu palmele. <<E o magie foarte puternică dar nu am mai întâlnit-o până acum.>>
<<Și eu..>> spune Jack privind la părul de pe mâini care i se ridicase.
    Nu e de mirare că toți NonMagii au decis să părăsească acel loc…
<<Îl cauți pe bărbatul cu mătura?>> se aude o voce pițigăiată.
    Jack privește în jur dar nu vede nimic, doar pe Jackie ce stă cu spatele la el.
<<Da.>> răspunde Jackie privind în fața ei.
Jack se apropiase încet de Jackie. În fața ei stătea un copil murdar ce purta niște zdrențe prăfuite de funingine. Copilul face doi pași înapoi când Jack apare din spatele femei.
<<Nu fugi…>> îi spune Jackie cu o voce dulce. <<El nu îți va face rău?>>
<<Ce faci aici?>> întreabă Jack cu ochii cât cepele. <<Toți au plecat de aici, unde sunt părinții tăi?>>
<<El ia omorât…>> șoptește copilul.
    Rămân ambii tăcuți, cu privirea ațintită spre copil.
<<Îl veți găsi?>> întreabă copilul. <<El a furat ceva de aici.>> întinde mâna lui murdară și deasupra palmei lui apar proiecțiile a doi bulgări de zăpadă. Unul era alb iar celălalt atât de negru încât nu puteai să îți închid imaginezi ceva mai negru de atât.
<<Știi unde s-a dus?>> întreabă Jackie.
    Copilul dă din cap și îi apucă de mână. Totul dispare ca și pământul de sub picioare. Tot ceea ce reușise să vadă erau casele ce roiau ca furnicile sub ei. Apoi simte pământul sub picioare. Imaginile deveniseră clare. <<Aceștia sunt munții Alpi?>> întreabă Jack.
    Copilul îl privește de parcă a spus o înjurătură.
<<Ce sunt munții Alpi?>>
     Își dă seama că vorbește cu un copil de trei ani și se întoarce spre Jackie. Dar ea nu era în spatele lui. Trage adânc aer în piept și se pregătește să strige.
<<A intrat acolo.>> susură copilul arătând spre o crăpătură în stâncă.
<<Stai aici!>> îi spune copilului și se pornește spre intrarea care probabil ducea într-o peșteră. Când ajunge la intrare vede copilul ce aleargă înaintea lui. <<Ți-am spus să stai aici!>> striga Jack prinzându-l de haină.
<<Dar vreau să văd cum îl veți omorî.>>  spune încercând să se elibereze din mâinile lui.
<<Nimeni nu va omorî pe nimeni…>>
<<Dar el i-a omorât pe părinții mei!>> se trage înainte spre peșteră.
    Jack îl pune pe o piatră și îndreaptă bagheta spre el. Susură ceva și copilul rămâne nemișcat pe piatră. Intră în peștera întunecoasă. la capătul tunelului era o lumină slabă . La capătul tunelului apăruse o scorbură enormă săpată de un animal gigantic.  Printre eprubete și aparate care se mișcau singure o văzuse pe Jackie. Nu reușește să spună nimic deoarece doi bulgări mici ca cei pe care îi arătase copilul se lovesc de ea cu puterea gloanțelor. Speriată își cercetează corpul dar nu are nici o rană, nici o fractură.
<<Nu le voi putea distruge niciodată!>> strigă Brutus lovind eprubetele cu o lespede de lemn.
Jack aleargă spre Jackie…
<<Și ce v-a spun despre mine?>> întreabă Brutus când îl vede pe Jack. << Toate minciuni! Toată viața voastră a fost o minciună și tot ceea pentru ce luptați e o minciună! Trebuia să vă interesați mai bine despre care este adevăratul obiectiv al EVUSA dar acum este prea târziu. Veți fi vânați așa cum am fost vânat și eu…>> Brutus continua să lovească eprubetele cu lespedea .
    Din tavan începuse să cearnă praf și pietricele. Jack o ia în brațe pe Jackie care rămase imobilă privind spre abdomenul ei. Jack aleargă spre intrare încercând să evite pietrele care cădeau din tavan.
<<Brutus! Trebuie să ieșim!>> strigă când ajunge la intrarea în tunel.
    Brutus părea că abia atunci observase tavanul ce începuse să cadă. Aruncă lespedea spre Jack. Lespedea se lovește de perete provocând căderea unor enorme plăci din tavan. Jack sare în tunel evitând plăcile care au blocat intrarea.
    La ieșire îl găsește pe copil așezat pe piatră. Jackie își revine din starea ei de șoc abia când vede copilul pietrificat.
    Abia după ce ea îi povestise ce se întâmplase în peșteră cât timp lipsise Jack  înțelese cele spuse de Brutus. Brutus declarase că bulgarii sunt două suflete ce întruchipează binele și răul. El dorea să demonstreze că ceea ce se spune despre cele două suflete nu era adevărat. Dar EVUSA încerca să  pună mâna pe acele suflete pentru a le folosi în scopuri malefice. Suflete ar fi valorat mai mult decât toată populația pământul căci doar deținând acele suflete puteai să obții echilibrul dintre bine și rău sau dimpotrivă.
    Copilul găsit de soții Storm rămase să trăiască cu aceștia. Câteva câteva luni mai târziu Jackie declară că este însărcinată. Copiii ce creșteau în burta femeii dețineau puteri magice ce trezeau frica în Jack. În noaptea când s-au născut gemenii s-au întâmplat lucruri foarte stranii. Când s-a născut primul copil o luminiță aurie a ieșit de pe fereastra casei și s-a împrăștiat prin lume. Când a apărut și al doilea copil întunericul a ieșit din casă și a cuprins toate împrejurimile. NonMagii ce trăiau în împrejurimi au început să se revolte și să se apropie de casă armați. Atunci doi îngeri ce aparțineau imperiului răului și imperiului binelui au pătruns în casă și au dus copiii la bunica lor. Nu se știe ce s-a întâmplat cu soții Storm dar nu au fost de găsit. Nici chiar trupurile lor neînsuflețite nu s-au găsit. EVUSA a declarat că nu îi cunoștea pe soții Storm și că nici nu au existat așa persoane. Cât despre Brutus, a fost clasificat schizofrenic și declarat dispărut.
    Într-o zi când căutam informații despre un vechi prieten am intrat prin casa bătrânei și am băut un ceai dezgustător. Bătrâna mi-a povestit că într-o noapte ploioasă un înger cu aripi argintii enorme îmbrăcat în straie albe și păr auriu a lăsat la ușa ei un copil blond. Imediat după asta un alt înger cu  păr și aripi înfricoșător de negre și straie de pe lumea cealaltă a lăsat un alt copil cu părul negru. Ambii au declarat că gemenii sunt nepoții ei și că părinții sunt morți.
    Vă întrebați probabil de ce v-am povestit această stranie istorie. Nu pot să vă explic multe pentru că și așa risc mult povestind aceste lucruri. Dar scopul este să vă arăt că nu tot ce auzim este adevărat și că nu trebuie să credem tot ceea ce vedem. Îmi doresc foarte mult ca cei ce vor citi să înțeleagă sensul acestor întâmplări și ca să fiu sigur că nu veți pierde timp gândindu-mă la lucruri inutile vă recomand să fiți atenți la primele evenimente. Poate că sunt un bătrân vrăjitor nebun dar tot adevărul se află în cinci litere.
    Acum când tu citești eu sunt calm și resemnat și mă odihnesc în unul din cele două imperii. Dar scriind mă simt terorizat, nu pentru mine, ci pentru tine cel ce citești. Îmi e frică pentru viața ta deoarece trăiești într-o realitate construită de imperii puternice. Deoarece trăiești cu iluzia că toate alegerile pe care le faci sunt ale tale. Deoarece trăiești cu iluzia că ești liber și că tu deții controlul asupra vieții tale.









Poveștile bătrânului vrăjitorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum