lepas kes pengsan tu sumpah malu kalau member class je takpe jugak ok lagi ni tak aq sedar sedar je tgk keliling nampak putra ya allah malunyeee oppa prince saya nampak.........
______beberapa bulan kemudian______
perhimpunan
"ok harini semua murid tingkatan tiga satu jam sebelom balik di minta untuk mengemas kelas kerana peperiksaan pertengahan tahun yang akan di lakukan ketika naik cuti nnti kedudukan kamu semua akan duduk mengikut angka giliran" ujar ustazah yati.. "faham pelajar"... "faham" ujar kami. "ouh yaa satu lagi kelas 3KAA ,3SETIA & 3EHSAN akan mengemas dewan, itu sahaja terima kasih"
"waaaaaaa....." ujarku. "haa piaa da kluar waa dia tu da bole agak la apa yang di waa kan tu..." ujar ika. "tahu tak pe sapa lagi si oppa prince crush KAA dia la tu"balas pia...
cing cing cing....
sedar tak sedar lagi satu jam nak balik....
seorang guru yang memakai cermin mata dan berbaju kurung hijau datang mendekati kelas kami lalu mengetuk pintu hadapan kelas kami...tok tok tok....
"semua pelajar di minta untuk pergi ke dewan ye" ujar guru tersebut...aisyah yang sememangnya sudah bersedia dan telah pon mengemas segala buku dan barangnye segera bangun ingin keluar..
"pia aq gerak lu tau heehehhe" ujar ku.. "ish tak sabor sabor excited sangat nak jumpa oppa prince dia tu" ujar pia.... "tu la tu apalaa aisyah ni " ujar agila... hehehe ish ish ish aisyah tgk budak india pon da tau perangai kau...
sedang aisyah melangkah hampir ke dewan matanya terpandang susuk seseorang lalu dia trus masuk ke dalam dewan menggunakan pintu belakang...
aisyah pergi menuju ke arah ustazah hayati.. "ustazah saya punya tempat nnti lain sbb saya calon cbk (calon berkelebihan khas)" ujar ku "tak pe kamu duduk je dulu dalam dewan ni nnti saya susun kedudukan awak ye awak tunggu dulu" ujar ustazah hayati aq membuat isyarat okay kepada ustazah...
didalam dewan pelajar lelaki sedang sibuk menyusun kerusi dan meja. sakit telinga bila dgr diorang dok seret je meja tu apa tak boleh nak angkat kee eee cepuk kang...
dalam masa yang sama seseorang yang matanya gatal sebokkkk dok usya seorang pelajar lelaki yang tgh menyusun meja..
'haish manisnya wajah crush aq ni ' ujarku di dalam hati...
apabila semua meja telah disusun dan semua murid telah duduk mengikut angka giliran masing masing dan hanya tinggal aq seorang sahaja yang tidak ada tempat duduk lalu segera aq pergi ke arah ustazah...
"ustazah saya duduk mana?" tanya ku pada ustazah.. "zamir amikkan kerusi dan meja satu lagi dan letakkan kat blakang tu yee" ujar ustazah
zamir hanya mengikut arahan..."haaa kamu duduk situ yee bila zamir da letak meja dengn kerusi nanti" ujar ustazah lagi..."okay ustazah Terima kasih"ujarku..
"terima kasih zamir" ujarku kepadanya setelah dia neletakkan meja dan krusiku
zamir hanya memberikan senyuman.. baik budak nye patut di jadikan contoh..... cerhhhh...
sedang ustazah memberi tak limat dan peraturan peraturan dalam dewan peperiksaan mata aq setia memerhati jejaka pujaan hati kuuu yang tempatnya tidak jauh dan jelas di mataku
tempat duduk putra selang 2 meja belah kiri dan selang lima meja di hadapan..
______________________________________
urghhhhh.... cuti seminggu lepastu bukak je sekolahh terus exam... nasibla da la tgh puasa time exam tu... kitorang ni da la jenis kalau otak tengah tak berkembang mesti nak minum air je.. haishhhh......
"cuti ada lagi 4 hari haishhh nak buat apa ni" ujar ku sendiri... buat ulangkaji? haish emang idokkk laaa bukan aisyah la kalau nak study study ni kalau main haa itu la aisyah...
hurm apa citer ek pasal putraa hurm.. nak tanya ke tak ek ermm.... haish chat je laaa....
oppa prince 👑🙈🙉💕
onlineme;
assalamualaikumoppa prince👑🙈🙉💕
last seen 15.35ish last seen pulak hurmm...
ting....
bunyi notification tanda chat masukoppa prince 👑🙈🙉💕
waalaikumsalamfuh da balas cantikkkk..
me;
putra boleh tak aq nak tanya something tpi kau jangan marah lakoppa prince 👑🙈🙉💕
tanya lame;
-mmm kau ada awek tak atau someone special dalam hati kau tu...
-just tanya jangan salah faham lak..haish aisyah banyak banyak soalan soalan tu jugak yang kau tanya da kenapa...
oppa prince 👑🙈🙉💕
-ada
-mak aqperhhhh loyar buruk thoo
me;
ye ye i know la mak kau maksud aq selain mak kau rasul and your friendsoppa prince 👑🙈🙉💕
nenek aqhurm hurn ya allah sabar aisyah sabar ini ujian.... salah kau la sapa yang suruh kau tanys gitu kan da mendapat...
oppa prince👑🙈🙉💕
-x nak tanya da?
-byeya allah naik darah nyeeer ya allah mujur la kau tu crudh aq kalau tak aq da cekik cekik kau ni tau tak besar kecik besar kecik je aq perhati kauuuu....
sakit pulak hati kita niii...
eeeeee makkkkk adik geram ngn crush adik, dia menguji kesabaran adik la mak...
MAISWA😋😛💓
me;
weyh korang T-Tsiti nur sofia binti azhar sawan babi;
haa asalme;
putra tu weyh ya allah sakit hati aqnurul iman mat danan;
ye la asal?me;
-tgk ni
-you send a photo 📷aq hantar chat bersama putra tadi
mai bam ban;
hahaha nasib la kene ignore ngn crushwaheeda;
hahahah tu la tume.;
ish korang niii tolong la 😭 tak support pon aq 💔siti nur sofiah bintit azhar sawan babi;
😂😂nurul iman mat danan;
😂😂ish gelak je huh ni geram niiii tak mau kawan baru tahuuu huh sentap ngn korang
huh..makkkk kawan adik gelakkan adik. T-T
hy guyss apa khabar haa musim covid 19 ni korang jangan la dok kluar jalan jalan bahayaa tauyyy.... ish ish hahah ok la tgh cuti lama ni ada la jugak kesempatan nak buat update da lama tak update kan
ouh yaa btw korang jangan lupa banyakkan minum air masak dan makan la bende masam masam time time ceni bagus untuk kesihatan... ok ingat tu tau pesanan sis
heheheh sorry ek kalau penulisan teruk sis masih belajar huhhuuwait for chapter 14
jangan lupa vote and comment
YOU ARE READING
crush KAA (slow Update)
RomanceKAA atau 'kelas aliran agama' Apabila seorang wanita yang bernama Nooraisyah yang hatinya telah terpaut pada seorang jejaka dari kelas KAA... Aisyah telah jatuh cinta Jatuh cinta pada jejaka yang ilmu agamanya yang tinggi dan seorang yang pemalu Pu...