1.bölüm

2.5K 62 17
                                    

Gözlerimi açtığımda nerede olduğumda hiç bir fikrim yoktu ayyy ne güzel
uyumuştum yaa biraz geçtikten sonra telefonumu açtım saata baktım ..

HASSİKTİİİİİR GEÇ KALDIM LAN lanet olsun yine işe geç kaldım bu sefer kesin ağzımı sıçıcak manyak herif neysee..

hazırlanmaya başladım şu hayattan nefret ediyorum ama neden ben yaa bu sabahın köründe neden kafeye gitmeliyim ki ( 11:46 pm) herneyse benim için çok erkendiii biraz kendimi tanıtmak istiyorum ben Joen jungkook 21 yaşındayım ve seol da yaşıyorum hafta sonular kafede çalışıyordum ve aynanda öğrenciydim ve en iyi arkadaşım da park jimin pardon faqır ve köylü park jimin şimdi daha iyi neyse anahtarımı ve çantamı alıp ve bir latte yapıp evden çıktım.

Olum ne demek hafta sonu çalışmak yaa zaten hocalar ağzımızı sıçıyorlar yetmemiş bide bu sakat namjoon ağzımı sıçıcak o benim patronum..

kafeye girdiğimde eşyalarımı koyup çalışmaya başladım ve hemen jimin yanıma geldi
"nerdeydin lan piç bütün işleri ben mi yapıcam ?"

"Sus lan köylü zaten müşteri yok ne felsefe yapıyon aq"

"hyung una saygı duy cahıııll!!"

"Bu boyla siksen hyung demem kkk"

"piç"

yaa jimin ile dalga geçmek çok iyii yaa onu çok seviyorum o benim gardaşım neyse ki yavaş yavaş müşteri gelmeye başladı aman tanrım iyi ki namjoon yok eğer olsaydı kesinlikle beni atardı kalpsız o zaten...

benim işim kahve yapmaktı ve bu işe bayılıyordum çünkü kahveleri çok seviyorum.

Çok yorulmuştum dışarıya çıktım sonra bir siyah araba önümde durdu çok lükstü ve bende "ne hava atıyon yarram" diye bakış attım sonra bir yakışıklı erkek o arabadan çıktı içimde offfff dedim lan bir bakış ile düştüm ama napsak aseksüelim ağla sana bakmam diye içimde tartışıyordum sonra bana yürümeye başladı haydaaa acaba sesli mi konuştum yine?!
"Pardon, siz kim namjoonu tanıyor musunuz?"
Hassiktir sesine aşık olmuştum sankii şuan iki dakika için aseksüel olmayı bırakıyorum..
"Evet, onun kafesi, buyrun"
"Ah, teşekkür ederim" gülümseyip içeri girdi.. ben bunun numarasını bir yerden bulmalıyııım ama nasııl?
Oyyy benim piç gardaşım jimiin tabiki de bunu yapıcaak .

Sev sene lanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin