"Hey jimin kardeşim benim küçük piçim nasılsın kanka?"
"Amen tenrim bu sen misin kook?? Ne istiyorsun yine köylü?"
"Aaa ayıp ettin ben seni her zaman böyle seslenirdim"
"Boş yapma aq söyle?""Ha şimdi Gardaştan daha öte köylü kanka sanırım ben biriden hoşlanıyorum.."
"OHAA.. OLAMAZ SEN HANİ ASEKSÜELDİN PEZEVENK YOKSA KENDİNE Mİ AŞIK OLDUN?"
"Saçmalama ayten.. hani şu çocuk geldi ya namjoonu benden sordu ben ona düştüüüm"
"Haa namjoon bir kaç hafta yok annesi hasta olmuş o yüzden kuzeni Kim Taehyung burda olucak!"
"Vay anası resmen kaderimde bununla evleniceğimi yazılmış lan"
"Puhahhaha siksen sana bakmaz lan o"
"nE? Kim bana bakmaz lan. Kaslıyım, akıllıyım, göt sallamakta mükemmelim ve yakışıklıyım herkeste bu özellikte yok"
"Aynen herkes senin gibi beyinsiz değil anladık"
"Sus lan köylü neysee.. onun numarasını bulmamız lazımmm.."
"Manyak kaç hafta burda olucak gelip sorar numaramı nasıl buldun diye"
"Aynen lan sen çok zeki bir çocuksun"
"Ehehhehe bence insta dan ona mesaj at!"
"Awww aynnn neden aklıma gelmedi bu lan?"
"Beynin olsaydı gelirdi.. bu arada
sütümüz bitti boyum yetişmiyor verir misin? Bak orda""Boyun olsaydı alabilirdin ama neyse ki yok EZİq ben sana veriyim"
"Sen bittin şerefsiiiiz köylüü"
Onunla dalga geçmek cidden çok güzel yaa neyse ki akşam benim çok büyük işim var kim taehyung a mesaj atıcaam, hayat neden bu kadar zor aq?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sev sene lan
RomanceTaekook ve yoonmin Jk: sev sene lan beni Tae: nah severim Jk: bir kere versen ne olur yani? Tae:NAH veririm ( KESİNLİKLEE DUYGUSAL))