Capitolul 3

51 3 0
                                    

-CHLOE! Stai putin!

Imi aruncasem pranzul neatins in dulapiorul din vestiar si ma indepartam, cand m-a strigat Nate.M-am intors si l-am vazut strecurandu-se intr-o parte printr-un grup de fete.Sunase clopotelul si holul explodase,copiii inghiontindu-se ca somonii care se lupta sa urce pe firul apei,luand pe toata lumea in suvoiul lor.Nate se chinui sa ajunga la mine.

-Ai sters-o de la clubul de film mai inainte sa te pot prinde.Voiam sa te intreb daca vii la bal.

-Maine?Mm,mda.

Etala imediat un ranjet cu gropite in obraji.

-Trasnet.Ne vedem acolo.

Un furnicar de copii il inghiti.Am ramas pe loc,uitandu-ma lung dupa el.Adica Nate ma cautase special ca sa ma intrebe daca mergeam la bal? Nu era acelasi lucru cu a ma invita la bal,si totusi..In mod cert trebuia sa ma gandesc sa-mi revizuiesc toaleta.

Un elev mai mare se ciocni cu forta de mine,trantindu-mi rucsacul si mormarind ceva despre „statul in mijlocul holului”.Aplecandu-ma sa-mi iau sacul,am simtit un suvoi intre picioare.

M-am ridicat instantaneu si-am intepenit,neindraznind sa mai fac un pas.

O,Doamne.Chiar ma udasem?Am tras adanc aer in piept.Poate ca eram bolnava.Stomacul mi se framantase toata ziua.

Vezi daca te poti curata si daca e nasol,ia un taxi pana acasa.

La toaleta,mi-am dat jos chilotii si-am vazut rosu aprins.

Pentru cateva minute,n-am facut decat sa stau acolo,pe scaunul veceului,ranjind ca o idioata si sperand ca zvonurile despre  camerele de filmat din toaletele scolii sa nu fie adevarate.

Mi-am varat un ghemotoc de hartie igienica in chiloti,mi-am tras jeansii si-am iesit agale din cabina.Si iata-l acolo,o priveliste care isi batea joc de mine din toamna:automatul de tampoane absorbante.

Am varat mana in buzunarul de la spate si-am scos o bacnota de cinci dolari,una de zece si doi penny.Inapoi in cabina.Am rascolit prin tot rucsacul.Si-am gasit..o fisa de telefon.

M-am uitat la masinarie.M-am dus mai aproape.Am examinat trapa zgariata,cea pe care Beth spunea ca o poti deschide cu o unghie mai lunga.Eu n-aveam unghii lungi,dar cheia casei avea sa mearga.

 O saptamana capitala pentru mine.Trecuta pe lista pentru regizarea spotului.Invitatia lui Nate la bal.Primul meu ciclu.Si acum prima delincventa.

Dupa ce m-am aranjat, am scotocit in rucsac dupa peria de par si am scos in schimb tubul de vopsea de par.L-am ridicat.Reflexia mea din oglinda mi-a ranjit.

De ce n-as adauga pe lista „primul chiul de la ora” si „primul vopsit”? Vopsitul parului la spalatorul din toaleta scolii n-avea sa fie usor,dar ar fi probabil mai simplu ca acasa,cu Annette dand tarcoale.

Sa colorezi in rosu intens vreo zece suvite lua douazeci de minute.A trebuit sa-mi dau jos bluza,ca sa nu o vopsesc si pe ea,asa ca stateam aplecata peste chiuveta,numai in sutien si jeansi.Din fericire,n-a intrat nimeni.

Am terminat uscandu-mi suvitele cu prosoape de hartie,am tras adanc aer in piept,m-am privit...si am zambit.Kari avusese dreptate.Arata intr-adevar bine.Annette avea sa intre in panica.Tata s-ar putea sa observe.S-ar putea chiar enerva.Dar era foarte sigur ca nimeni n-avea sa-mi mai intinda vreodata un meniu pentru copiii de  sub doisprezece ani.

Usa a scartait.Am indesat prosoapele de hartie in cosul de gunoi,mi-am insfacat bluza si m-am napustit intr-o cabina.Abia am avut timp sa-mi incui usa,cand cealalta fata a inceput sa planga.M-am iutat si am zarit o pereche de adidasi Reebok in cabina de alaturi.

Forțele Răului AbsolutUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum