Já tě miluju♡

611 14 0
                                    

Z pohledu Janka: Když jsem odjel do Prahy tak mě tam čekal táta. Vůbec jsem nevěděl co tam dělá, ale nejspíš to bude kvůli nějakému klientovi...

J: Co tady děláš tati..?
Jo(táta-John): Přiletěl jsem se podívat jak se vede mému synkovi..
J: A proč zrovna teď..?
Jo: A proč ne..?
J: To neřeš...
Jo: Ale dneska se mnou půjdeš na oběd jasný..?
Jo: a ne že bude vařit zase ta tvoje Denisa..
J: Neboj Denisa včera odletěla do Kalifornie a promiň ale už jsem domluvený s Vildou že se najíme na statku..
Jo: Co tam prosíme tě pořád děláš na tom statku..
V té chvíli přišel Roman..
R(Roman): Ale jen kvůli jedné holce..
Jo: Super ženská je v tom..
J: Ne žádná ženská v tom není jen tam mám klid a dobře se tam relaxuje a naštvaně odešel a řekl Vildovi ať ho odveze na statek..

Z pohledu Týny: Bylo mi pořád špatně, ale už to bylo lepší. Pořád jsem nemohla přestat myslet na Janka, on je prostě tak pěkný a ty jeho oči..ale Týno co to říkáš vždyť máš Štěpána a k tomu spolu máme za necelé 2 měsíce svatbou nemůžu se s ním přece teď rozejít...potom jsem chtěla z pokoje odejít dolů, ale v tom do dveří v trhl Janek a stalo se to políbil mě...

J: Týno já tě miluju..❤️
T: Janku já tě taky miluju, ale nemůžu se přece rozejít se Štěpánem.. V tom mě ale začal líbat a já spolupracovala a začali jsme se pomalu blížit k posteli. Janek mě svalil na postel a sundal mi tričko a kalhoty a já mu to samé a všechno oblečení bylo na zemi včetně spodního prádla a pak už si domyslíme jak to bylo dál..

Nejde nemilovat Kde žijí příběhy. Začni objevovat