Týna (22): Je to hodná holka ale dokáže být hodně drsná.Má přítele Štěpána.Její nejlepší kamarádka je Julča, je to od Štěpná sestra. Její starší sestra Sylva chce statek prodat ale ona ho nikdy prodat nechce.
Janek (24): Je to milionář a podnikatel. Vlastní firmu Solange společně se svým bratrancem a nejlepším kamarádem Roman. Má holku Denisu. Má taky parťáka Vildu. Týna se mu moc líbí ale neví jak jí to má říct.
Sylva (26): Dokáže být pěkná mrcha a zlatokopka. Má přítele Radka. Ona chce statek prodat, ale její sestra ho nikdy prodat nechce. Má malou dceru Báru, ale říká se jí Babu.
Běta (65): Je od Týny a Sylvy něco jako náhradní matka. Týnu a Sylvu má moc ráda. Ve vesnici jí všichni obdivují díku její léčivé vodě a něco jako magii.
Vilda (28): Je to dobrý kamarád a řidič Janka. Má přítelkyni Simonu. Na statku,ale pozná Sylvu a jeho oči jsou jen pro ní.
Tony (23): Vypomáha na statku. Má přítelkyni Julču (od Týny nejlepší kamarádku).
Tomáš (36): Má dva syny Vojtu a Matěje. Jeho žena umřela při autonehodě.Na statku je jako výpomoc.
Róza (32): Vypomáhá na statku. Je to dobrá kamarádka především Toma. Všichni jí z vesnice znají díky jejímu bývalému povolání.
Roman (27): Je to nejlepší kamarád Janka. Jenže Janek netuší že na něj chystá nějaké finty. Má přítelkyni Sabinu.
ČTEŠ
Nejde nemilovat
Storie d'amorePříběh je o Jankovi a Týně kteří k sobě najdou cestu k všemohoucí lásce a ke štěstí 💛