1. Jaki jest twoj ulubiony pisarz?
John Ronald Reuel Tolkien. Uwielbiam go za jego twórczość i niezwykle rozbudowany świat.2. Biol-chem czy human?
Biol-chem ZDECYDOWANIE.3. Grasz na jakims instrumencie?
Nie, ale chciałabym na skrzypcach albo gitarze akustycznej.4. Ulubiona postać historyczna?
Czyngis-chan. Miał wielką potęgę, zdobył wiele ziem i założył imperium mongolskie.5. Uniwersum książkowe/filmowe w którym chciałabyś żyć?
Arda, najlepiej Beleriand.6. Plany na przyszłość?
Takie dalekie, to zostać lekarzem sądowym.7. Ulubiony autor na watt?
Togsidhiel i sakuja_38. 11 książek, które polecasz?
Nie umiem podać tylko jedenastu, ale na pewno dzieła profesora Tolkiena, Pieśń Lodu i Ognia oraz trylogie Osobliwego Domu Pani Peregrine.9. Wolisz gorącą czekoladę czy kakao?
Gorącą czekoladę, kakao mi się przejadło (czy też może raczej przepiło¿)10. Team herbata czy kawa?
OCZYWIŚCIE, ŻE KAWA!11. Najbardziej nieszcześliwy ship z filmu/książki?
Túrin x Niënor z "Dzieci Húrina" J.R.R.Tolkiena.12. Realna osoba, której śmierci najbardziej ci żal, to...?
John Ronald Reuel Tolkien💔13. Lubisz mnie w ogóle?
Oczywiście Mai, nie ma innej opcji.14. Co najcześciej robisz po zdenerwowaniu sie?
Czytam albo słucham muzyki.15. Masz rodzeństwo?
Tak.16. Zamierzasz coś jeszcze napisać?
Może kiedyś, w dalekiej przyszłości ...17. Gdybyś mogła żyć w jakiejś epoce z przeszłości, to w jakiej?
Średniowieczu.18. Nominuj 9 osób.
Niestety nie aż 9, ale chociaż ich:
dorwinion
Tarantcx (nie bij, wiem, że i tak pewnie tego nie zrobisz)
Emilly__Prime
CZYTASZ
☆Nominacje☆
RandomBędą tu nominacje (podejrzewam, że głównie od Mairona), więc właściwe nic ciekawego, ale jeśli ktoś jest zainteresowany, to zapraszam.