1. Kto będzie ci mnożył w innej szkole jak nie ja?
Nie mam pojęcia, będę do Ciebie pisała na lekcjach chyba.2. Jak nazwałabyś żółwia?
Eeeem... Hermes/Moryo/Irmo. Któreś z tych najpewniej.3. Co sądzisz o Fidékano i dlaczego go kochasz?
Jest wspaniałym elfem, przyjaciele i królem. No i za to właśnie go kocham (Ale i tak lepszy jest Turúkano)4. Jak mija ci kwarantanna?
Jak na razie dobrze, nie narzekam. Chociaż mogłoby być mniej zadań.5. Narysuj swoją wymarzoną sukienkę na cokolwiek
Nie. Umiem. Rysować. I Ty to wiesz.6. Lubisz moje ciasta?
No jak nie, jak tak. Zjadłabym tego murzynka.7. Co sądzisz o imionach:
- Tosiek,
- Feliks,
- Nataniel?
Tosiek mi się podoba, Felix niezbyt, a Nataniel źle mi się kojarzy.8. Co aktualnie czytasz?
"Taniec ze smokami tom1" G.R.R. Martina9. Ulubiony film?
Nie mam. Nie oglądam filmów za bardzo ¯\_(ツ)_/¯10. Styl ubioru których lat lubisz najbardziej?
Lata 60-te/70-te11. Dlaczego nie przeczytałaś "Kamieni na szaniec"?
Bo nie wciagnęło mnie i miałam inne, ciekawsze książki do czytania.12. Ciągle uważasz że pojedziemy stopem do Szwajcarii?
Tak, nic się nie zmieniło.13. LuBiSz MnIe???????
Finno Irmo Elrondzie Syriuszu. Co to za pytanie? No ba, że tak.14.CZEMU JESZCZE NIE JESTEŚ Z JANEM (MAM NADZIEJĘ ZE TEGO NIE PRZECZYTA A JAK TAK TO CIE POZDRAWIAM)
Nie jestem z nim, bo nie mam takiego zamiaru. Mam żonę, nie potrzebny mi Jan.
CZYTASZ
☆Nominacje☆
De TodoBędą tu nominacje (podejrzewam, że głównie od Mairona), więc właściwe nic ciekawego, ale jeśli ktoś jest zainteresowany, to zapraszam.