1. Woda ciepła, gorąca, czy letnia?
Zdecydowanie ciepła.2. Gdybyście mieli streścić swoje życie w jednym zdaniu, jak by ono brzmiało?
"Tak to już bywa, że kiedy człowiek ucieka przed swoim strachem, może się przekonać, że zdąża jedynie skrótem na jego spotkanie." ~ J.R.R. Tolkien "Dzieci Hurina"3. Jak sądzicie, kim bylibyście w czasie wojny?
Nie wiem, nie chciałabym wtedy żyć, nie zastanawiam się nad tym.4. Znienawidzony serial?
Nie oglądam seriali ¯\_(ツ)_/¯5. Ulubiona piosenka na deszczowe dni?
November Rain XDD
A tak poważnie to nie wiem, nie mam jednej. Może Crazy Train Ozzy'iego🤔6. Pięć zabawnych faktow o tobie?
Zabawnych? Nie wiem, nie mam raczej. Jestem niska, mam seniora i to tyle. O! I rozśmieszam tego seniora ziemniaczanymi plackami ¯\_(ツ)_/¯7. Jak mówią na Ciebie ludzie?
Kujon, Turúkano albo po nazwisku.
(A nie ludzie: Morio lub wasal)8. Zaginasz rogi książek jako zakładki?
NIGDY9. Jesteś sangwinikiem, cholerykiem, flegmatykiem, czy może melancholikiem?
Sangwinikiem/flegmatykiem chyba.10. Pierwsza książka.
Nie pamiętam, byłam za mała.11. Kryminał, który polecasz?
Pies Baskerville’ów autorstwa Arthura Conan Doyle'a.12. Ciastka czy żelki?
Ciastka.13. Uważasz, że ten rok zaczął sie dobrze czy źle?
Ogólnie dobrze, ale nic szczególnego.Proszę bardzo, Mai
(Jak chcesz jeszcze jedną dzisiaj to pisz, ja nie mam nic przeciwko pozbyciu się kolejki)
CZYTASZ
☆Nominacje☆
RandomBędą tu nominacje (podejrzewam, że głównie od Mairona), więc właściwe nic ciekawego, ale jeśli ktoś jest zainteresowany, to zapraszam.