Doktor : Taburcu olabilirsiniz Star Hanım.
Bunu duyduğumda çok sevindim marco'ya "Hadi gidelim" Dedim ve hastaneden çıktık.
_-Marco'nun Gözünden-_
Star'ı hastaneye getirdim ve yaklaşık 15 dakika bekledim Doktor geldi ve bana Star'ın odasını gösterdi koşa koşa oraya gittim. Kapıyı sessizce açtım Star hala baygındı. Bende hemen yatağının yanındaki koltuğa oturdum ve ona baktım "Star seni çok seviyorum neolur beni bırakma sana aşığım ama seçim yapamıyorum Jackie'de seviyorum ama buna zaman karar vericek" dedim. ve gözlerim yaşardı bir damlası Star'ın örtüsüne düştü sonra göz yaşlarımı sildim ve koltuğa kıvrıldım uyuya kalmışım rüyamda Star'ı kaçırıyorlardı.Bende "gitmesine izin vermeyeceğim" derken bi anda uyandım Star uyanmıştı ve Bana doğru bakıyordu. Bende ona baktım ve gülüştük içimden bir ses onu öpmem gerektiğini söyledi ama yapmadım daha doğrusu yapamadım.
Star bana "hadi gidelim" dedi ve birkaç evrak işinden sonra hastaneden çıktık.
_-Star'ın Gözünden-_
Hastaneden çıktık Marco hemen boyut makasını çıkarttı ve bir portal açtı el ele tutuşarak girdik bi an kendimizi evin kapısında bulduk marco cebinden anahtarı çıkarttı ve kapının anahtar yuvasına sokarken anahtar elinden kayıp düştü aynı anda eğildik dudaklarımız birleşti yaklaşık 10 saniye boyunca öyle durduk ama onun bir dudakları var biterim ölürüm biterim sonra marco kapıyı açtı ve ben hiç bir şey demeden odama çıktım Kalbim sanki içimde halay çekiyordu rahatlamıştım hayatımda hiç böyle hissetmemiştim hemen yatağıma atladım ve aklıma o geldi Marco beni değil Jackie'yi seviyordu bi an kalbim kırıldı ve içim acımaya başladı canım acıyordu bu bitmek bilmeyen acı yavaş yavaş her yerime yayılıyordu o sırada telefonum çalmaya başladı
Space unicorn Soaring through the stars
Arayan Janna'ydı hemen açtım ve "Efendim Janna" Janna"Tom ile ben kamp için dağa çıkacağız istersen gel" Star "tamam geliyorum" Janna"Bir saat sonra almaya geliriz"diyip telefonu kapattı hemen kıyafetlerimi hazırladım gerekenleri çantama koydum. Deyneğimi çantama attım ve hazırdım. Geriye tek kalan Marco'ya elveda dilemekti aşağıya indim Marco Nacho yiyip film izliyordu ona "Ben Janna ile Kampa gidiyorum" dedim o "Ben ?" dedi bende "olmaz bu özel" dedim ve ona yanaktan bir öpücük kondurdum. Ne yapmıştım ben?????? iç ses"gerizekalı kendini tutsana" kıpkırmızı olmuştum koşarak evden çıktım ve Janna'nın arabasına bindim.
_-Marco'nun Gözünden-_
Hastaneden çıktık boyut makasını cebimden çıkarttım ve bir portal açtım Star elimi tuttu elleri çok yumuşaktı aynı narin bir aslan yavrusu gibi içim kıpır kıpır olmuştu portaldan geçtik ellerim titriyordu kapının önüne geçtim cebimden anahtarımı çıkarttım ve kapıyı açmaya çalışırken anahtarı yere düşürdüm aynı anda eğildik ve dudaklarımız buluştu içimde bir fırtına kopmuştu Jackie'de hiç böyle olmamıştı galiba stara aşık oluyordum ...
yb için 2 vote hadi canımsınız
413 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
STARCO Gerçek AŞK
RandomBu hikayede STARCO dolu dolu anlatılmıştır beğenirseniz devamı gelir