Marco
Gözlerimi açtım yatağımdaydım karşımda ise Star vardı "Star! İyimisin?" Star'da sevinçşe "Mutlu olmazmıyım sen büyüden kurtuşmuşsun" yataktan kalktım Star ile birlikte aşağı indik. Mutfağa geçtik ve güzel bir kahvaltı hazırladık. Kahvaltıya tam başlayacakken zil çaldı Star kalkmaya yeltenirken "Ben bakarım sen otur" dedim Star'da "Sen nasıl istersen" Mutfaktan çıktım ve kapıya yöneldim zil yeniden çaldı "Geldim" kapıyı açtım bu Tom'du ama bir sıkıntı vardı Tom çok sinirliydi. "Mer... " Suratımın tam ortasına bir yumruk attı koltuğa kadar sürüklendim hareket edemiyordum sanki beni görünmez bir zincirle bağlamışlardı. Yanıma yavaş yavaş geldi her adımında sıcaklık artıyordu. Yanıma geldi boğazımdan tuttu ve yukarı kaldırdı "Bunu Toffie'ye yapmıyacaktın " Bir yumruk daha...
Bir anda yataktan kalktım nefes nefes kalmıştım Star karşımdaydı Ne? Galiba bir rüya görmüştüm. "Star bana çimdik atar mısın? " "AAA! Oh tamam gerçekmiş" Star'da "Neden böyle bişey istedin ki? " bende "aşağıya inelim anlatırım çok acıktım" O sırada doğruldum ve Star ile aşağıya indik. Mutfağa geçtik Star" ne yapsak? " Tam kahvaltı düşünürken aklıma o rüya geldi" Tost yapabilir misin?" o da" elbette. Bana buzdolabından kaşarı uzatır mısın?" Buzdolabını açtım ve kaşarı aldım sonra Star'a verdim "Teşekkürler Marco" dedi ve yanağımdan bir öpücük aldı bende "Bu mu? " Star'dan bir öpücük daha aldım ve gülüştük o sırada zil çaldı galiba yeniden olacaktı "Ben bakarım" korkar adımlarla kapıya ulaştım ve kapıyı açtım Bu Tom'du ama sinirli filan değildi "İçeri girebilir miyim?" bende "Elbette geç . Star bir tost daha yapabilir misin misafirimiz var" Mutfağa geçtik. Star birbirinden güzel üç tane tost yapmıştı . Bende yanağından bir öpücük aldım "teşekkürler sevgilim" Star güldü . Tostlarımızı yedik "Tom sen neden gelmiştin ?" Tom "Marco özel konuşabilir miyiz" "Tamam" Birlikte odama çıktık. Kapımı kapattım ve "Ne oldu Tom?" Tom'da üzülerek "Janna o diğerlerinden farklı bir kız. Onun ile etkinlik yapmak istiyorum ama ya üzülürse ya beğenmezse ya bana kırılırsa o yüzden korkuyorum" Bende "Emin ol hiç bir şey olmaz yani boşuna korkuyorsun" "Teşekkürler Marco" Kolumu omzuna attım "Kankalar ne için var sanıyorsun . Hem sen ne yapmayı istiyorsun ben onun çocukluk arkadaşıyım yardım edebilirim " Tom'da "Yemeğe çıkartmak istiyorum ama nereye götüreceğimi bilmiyorum" "ama ben biliyorum!" Tom heyecanlanarak "neresi?" " onu ..... restoranına götür " Tom bana sarıldı "Teşekkür ederim!"
Tom ile aşağıya indik. "Star ben gidiyorum" Star kıkırdayarak "Görüşürüz İyi şanslar!" Ama Tom son kelimeleri duymadan çıktmıştı. "Star nereden öğrendin! yoksa kapıyımı dinledin" Star gülerek deyneğini salladı .Bende "Star komik değil Tom özel konuşmak istedi hem sen söz vermiştin" Star üzüldü "Çok özür dilerim bidaha olmaz hem sıkıldım" Bende sıkılmıştım o yüzden "Hadi çıkalım " Birlikte Evden çıktık kaldırımda durdum ve etrafı süzdüm hava hafif sisli ama güzel bir rüzgar vardı öyle saçları bozan türden değil böyle yüzünüze vurduğunda rahatlaya biliceğiniz bir hava vardı Montumu ilikledim ve cebimden kulaklıklarımı çıkarttım. Kulaklıklarımı tam takıcakken Star'ın bana baktığını gördüm anlaşılan kulaklıklardan bir tanesini istiyordu bende uzatarak "alcakmısın?" oda bana gülümsedi ve kulaklığı aldı. Parka doğru yürümeye başladık
Çok geç kaldım özür dilerim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
STARCO Gerçek AŞK
RandomBu hikayede STARCO dolu dolu anlatılmıştır beğenirseniz devamı gelir