Vivien se narodila v menším městě ve Virginii.
Vivien, už o něco starší..
Její matka nesla jméno Charlotta a její otec byl Klaus Mikaelson.
matka Vivien, Charlotta
A její otec, Niklaus Mikaelson, kterého poznala až v 10ti letech.
V jednom roce života Vivien zjistila že není obyčejná holka. Když se naštvala, z ničeho nic se její ruka změnila na půl v tlapu.
Charlotte dostala strach, protože nevěděla, zda-li je její dcera Hybrid, nebo jen vlkodlak.Jednoho dne, když už jí bylo devět let byla na zahradě a kreslila si. (Viz obrázek.)
Najednou za ní přišla její matka a sedla si vedle ní. „Nevím sice, po kom máš takový talent, ale je to krásný" Pousmála se. Vivien přestala a koukla na ni. „Řekneš mi prosím, něco o mém otci?" Řekla tiše a její oči lehce zazářily. Charlotte se na ni jen podívala a zavrtěla hlavou. Pak se zvedla a odešla. Vivien se na ni dívala a povzdechla si. Štvalo ji to. Dívala se na obrázek a přemýšlela. Chtěla ho vidět alespoň jednou v životě, či o něm jen slyšet. Postavila se a šla do domu za svoji matkou. Postavila se vedle ní a koukala na ni. „Prosím... Stačí mi jen pár slov" Řekla tiše a koukala na ni. Charlotta si povzdechla a jen přikývla. „Dobře... Řeknu ti něco o něm. Pojď.." řekla tiše a pousmála se. Šla si sednout do obýváku a koukla na ni.
Obývák
Vivien šla za ní a sedla si jí na klín. „Tak kde začít... S tvým otcem jsme se poznali , když mě zachránil před lovci... Nevím sice proč to udělal.. ale byla jsem za to ráda.. jednoho dne to dopadlo tak že... Přišel k nám domů, a druhý den ráno odešel. A devět měsíců na to jsi se narodila ty.." Řekla tiše a povzdechla si. „Víš... Nikdy jsem ho nehledala... Protože jsem tak trochu cítila, že to nemám dělat..." Řekla tiše a koukala na ni. Vivien si povzdechla a koukla do země. Jen přikývla a odešla. Šla zpátky na zahradu. Vzala si obrázek a tužky a zanesla je do domu. Položila je na stůl v kuchyni a šla do svého pokoje.
Pokoj Vivien
Otevřela dveře a koukla dolů. Pak se podívala před sebe, vešla do pokoje, a zavřela. Šla k posteli a sedla si na zem. Chvíli přemýšlela o tom co jí její matka řekla. Vlezla na postel a po chvíli usla.
Když se ráno vzbudila, tak se převlékla. Vzala si černé rifle a tričko. Vyšla z pokoje a zavřela za sebou. Když sešla dolů, rozhlédla se ale nikoho neviděla. „Mami?" Zavolala skoro přes celý dům ale nikdo se jí neozval. *Tak asi ještě spí* Šla do kuchyně kde si sedla ke stolu.Kuchyň
Koukla na svoje ruce a pak se najedla. Postavila se a chvíli přemýšlela. Bylo jí divné, že její matka se tak dlouho neozývala. Šla tedy do její ložnice.Ložnice
Otevřela dveře a rozhlédla se po pokoji. „Mami?" Řekla tiše a vešla dovnitř, ale nikdo se jí neozval. Začala si myslet že ji opustila. Chvíli se dívala na postel. Byla ustlána, jakoby v ní tu noc nikdo nespal. Pak vyšla z pokoje a šla na zahradu. Jenže ani tam nebyla. Začala být lehce zoufalá. Vešla zpět do domu a sedla si na židli v obýváku.
Když už byl večer, tak se Vivien rozhodla, že prostě odejde, když se její matka nevracela. Oblékla si černou koženou bundu a ještě se ohlédla na dům. Trochu posmutněla ale šla do lesa. Byla rozhodnutá odtud navždy odejít.
ČTEŠ
The Originals (My Story)
Manusia SerigalaDo rodiny Mikaelsonů přijde neznámá dívka jménem Vivien... dcera Klause Mikaelsona, o které nevěděl. Příjme ji do rodiny? Nebo ji odmítne a vyžene ji?