ХЭСЭГ ХУГАЦААНЫ ДАРАА
Жин: Энэ тухай бусаддаа хэлээд хэрэггүй гэж сануулахад Юнги чив чимээгүй сууж байгаад гараад явчихав. Мэдээж арван хоёрхон настай хүүхэд ийм юм сонсчихоод яаж л зүгээр байхавдаа. Жины хувьд ч бас энэ явдалыг ярихад хэцүү байдаг бөгөөд гэрээ ч цэвэрлэхээ болин орондоо орлоо.
ӨГЛӨӨ
Жин: Босоорой хичээлдээ явах болчихлоо гэж орилсоор хүүхдүүдынхээ өрөөгөөр яван сэрээгээд угаалгын өрөөлүү оруулав.
Жонгүг: Аав би хичээлдээ явмаарүй байна
Жин: Би та нар хичээлээ тасалж болохгүй гэж хэлдэг биздээ
Жонгүг: Бие таагүй байна аа гэхэд Жин сандаран түүны халууныг үзхээр духан дээр нь гараа тавихад нээрээ л бага зэргийн халуунтай байлаа.
Жин: Яагаад гэнэт халуураад унаваа ямар ч байсан өнөөдөртөө хичээлээс чинь чөлөө авчихий тэгээд эмчид үзүүлий
Хусог: Миний бие ч бас тавгүй байна гээд жүжиглэхэд
Жин: Тоглоод байлгүй хурдал гээд цүнхын үүрүүлээд бүгдийн аваад гарлаа. Харин Юнгийгын хувьд өнөөдөр таг хэлгүй хүн шиг л юу ч яриагүй бөгөөд нэг л ганцаардмал байдалтай байлаа.
Жин хоцорож байсан тул бүх хүүхдүүдээ суулгачихаад сургуулруун арай хурдан явлаа.
Намжүүн: Ааваа та Жонгүгыг яах гэж байгаан
Жин: Эхлээд ажилруугаа очиод дараан эмнэлэг явна харин та нар ямар нэг асуудал тарихгүйхэн шиг нэг өдөрийг өнгөрөөгөөрээ гээд өндийн харвал бүгд гараад гүйцгээсэн байлаа.
Жины хувьд өнөөдөр ажил ихтэй байх учир шууд л ажилруугаа явлаа мэдээж тэр олон удаа ажилруугаа хүүхдээ дагуулж явдаг байсан тул ажилчид нь тийм их гайхахаа болисон байлаа.
Нарийн бичиг: Даргаа Жонгүгын биеын өвдөө юу таагүй харагдаж байна
Жин: Тиймээ би одоо хэдэн материал харчихаад эмнэлэг явна чи цаг авчихаарай
Н.б: За гээд өрөөг орхин гарлаа.
-Нарын бичигын талаас-
Ш.а/шинэ ажилтан/: Дарга хүүхэдтэй юмуу
Н.б: Тэр зургаан хөвгүүнтэй
Ш.а: Хөөх ийм залуухан байж уу?
Н.б: Тэр тийм ч залуухан биш шүү дээ одоо 30 хүрэх гэж яваа
Ш.а: Гэхдээ тэрны эхнэр ямар хүн байдаг юм
Н.б: Түүнд эхнэр байтугай уулздаг хүн ч байхгүй тэр зүгээр хүүхэдтэй залуу
Ш.а: Яаж ийм байж болох юм
Н.б: Би түүнтэй нэг ахлах сургуульд сурдаг байсан юм Жин яг ахлах ангид ороод Минжи гэх охинтой үерхэж эхэлсэн Жин ч түүнд ухаангүй хайртай байсан түүны төлөө юу ч хийхэд бэлэн байдаг байлаа. Даан ч Минжи 11-р ангиа төгсөөд хаашаа ч юм бэ алга болчихсон Жин ч түүныг гадаад дотоод гээд бүх газараар хайж амьдралынхаа алтан цагуудыг үрсэн. Ингээд нэг жил өнгөрч 12-р ангийн төгсөлтөн дээр Минжи гэнэтхэн гарч ирээд түүнд бяцхан хүүхэд орхиод явсан юм Жин харин гайхаж төвөгшөөлгүй шууд л түүныг өсгөсөн тэгээд түүнд Юнги гэх нэрыг өгсөн юм.
Ш.а: Хөөх яагаад шууд зөвшөөрдөг байна аа тэр бүсгүйн дараа нь бас өөр хүүхдүүд дагуулаад ирсэн үү?
Н.б: Тэгээд хүүхдээ авсаных нь дараа жил нь эцэг эх бас авга эгчтэй нь цуг явж байгаад машины осолд ороод тэр ганцаараа үлдсэн бөгөөд түүнд авга эгчынхээ хоёр ихэр болох Намжүүн Хусогыг өсгөх хэрэгтэй болсон юм мэдээж тэр дөнгөж л 20 хүрэж байсан ч ингээд гуравын гурван хүүхэдтэй болчихсон юм.
Ш.а: Зүгээр л асрамжинд өгж болоогүй юм байхдаа
Н.б: Нээрээ тэр Жимин Тэхён гэх хоёр хөвгүүдээ асрамжийн газараас өргөж авсан юм ууг нь тэд хэдхэн сарын зөрүүтэй төрсөн ч бараг л ихэрүүд шиг байдаг
Ш.а: Пөөх жинхэнэ сахиусан тэнгэр юм бишүү тэгвэл бага хүүхдээ хаанаас өргөж авсан юм.
Н.б: Тэр түүныг гудамжнаас олсон гэсэн тэр үе чинь бараг л өвөл болж байсан үе байхад өлгийнөөсөө гараагүй хүүхдийг хаячихсан байсан гэсэн тэгээд л тэр өөр дээрээ авчихсан юм.
Ш.а: Тэгвэл хүүхдүүд нь өөрсдийгөө өргөмөл гэдэгээ мэддэг боловуу?
Н.б: Жимин Тэхён бас Жонгүгаас бусад нь мэддэг байх гэж Жины амьдралыг хүүрнэн суутал тэр Жонгүгыг дагуулан гарч яваа харагдлаа.
Ш.а: Та түүны амьдралыг их сайн мэддэг бололтой
Н.б: Тиймээ би их юм мэднэ
-Жины талаас-
Жин: Одоо биеын яаж байна
Жонгүг: Жаахан л өвдөж байна гээд туулайгаа сарвуулзан инээмсэглэллээ.
Жин угын хүүхдүүддээ үнхээр хайртай учир Солонгосын томоохон эмнэлэгт хүртэл тусгай тасаг хүртэл нээлгүүлсэн байлаа.
Эмч: За ямар шинж тэмдэг илэрсэн бэ?
Жин: Өглөөнөөс хойш бага багаар халуураад байна гэхэд эмч Жонгүгыг тэврэн аваад орон дээр хэвтүүлээд үзлэгээ эхлүүллээ.
Жин: За юу нь өвдсөн байна
Эмч: Ханиад хүрсэн байна энэ эмнүүдыг авч уулгаараа гээд бичиг өгөөд тэдныг гаргаж өглөө.
Жин: За Жонгүгаа одоо шууд эмийн сан орчихоод гэрлүүгээ явцгаая гээд машиндаа сууцгаалаа.