Yaylalara Yolculuk (Trabzon-Rize-Ordu)

4 1 0
                                    

Günaydın sevgilim...

Başladık yine Kaçak göçek günlere ailem sürekli arıyordu uyku muyku kalmamıştı en son kararımı verdim ve en yakın yerde telefonumuda sattım en azından biraz para gelir diye düşündüm ne yapalım nereye gidelim diye düşündük en çok gitmeyi istediği şehiri söylemesini istedim,farketmez sen nereyi istersen dedi düşündüm en güzel neresi olabilir di diye aklıma geldi Bende hazırlan çıkıyoruz dedim güzel bir düşünce vardı akımda, yola çıktıktan sonra arabaya gidene kadar harf bulmaca oynadık biliyordu benim dikkatsiz olduğumu hep yeniyordu beni bende hep mızıkçılık yapıyordum birdaha oynayalım diyordum ve her seferinde yine yeniliyordum.

otogara yaklaştık baya sıkıcı geçti yolculuk ama manzaralar görmeye değerdi hava git gide gündüzleri sıcak geceleri ise soğuk bir hale gelmişti orduya geldikten sonra çarşamba yaylasına oradan da perşembe yaylasına geçtik gittiğimiz her şehirde 1-2 gün kalmak istedik trabzona geldiğimizde ise orada olağanüstü güzel karşılandık gezmeye diye gittiğimiz yerde teyzelerle tanıştık amcalar bana kuymak yapmayı teyzeler ise kumsala Keşan bağlayıp ocakda birşeyler öğrettiler pek anlayamadım ama güzeldi sanırsam çay topladık eğlendik günlerce.

Fakat içimde hep kötü bir his vardı bu kadar güzel gidişin bir sonu olacakmıydı korkuyordum ve böyle birşeyle karşılaşırsam ne yapmam gerektiğini bilmiyordum herneyse sanki birşey olacakmış gibi kendimizi rehabete kaptırmayalım. nerede kalmıştık ? heh çay topladık oradan merkeze gittik dolaştık kumsalın yüzü asıktı kötü birşey olmuş ama bana bir türlü söylemiyordu defalarca ısrar ettim ama söylemedi akşam olduğunda seninle birşey konuşmam gerekiyor dedi dinliyorum dedim.

Bizim yaylada çekildiğimiz fotoğrafı paylaşmış meğersem abisi bunu arayıp tehtit etmiş ikinizide öldürürüm biryere ayrılmayın geliyoruz diye bizi bulamazlarki konum yok adres yok birşey yoktu nasıl bulacaklar ki diye düşündüm sabah ola hayırola dedik ve uyuduk sabah kalktığımda kalbim çok hızlı atıyordu terlemiştim bir bardak su içmeye gittim yoksa korktuğum başıma mı gelmişti...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 07, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

'Hikayem Sensin'Where stories live. Discover now