Bölüm 1 '' selam! yeni hikaye '' '' KORE CANLARA SELAM! ''

334 19 0
                                    

Evet yeni bir hikaye  diğer hikayemizi eğer okumadıysanız bence okuyun'' Dikkat liseli var ! ''Umarımbu hikayeyide seversiniz hemen başlıyalım .

**********************************************************

Kumsal'ın ağzından

************************

Evet yine birgün ve uyanmak zorundayım canım yatağım sıcak yatağım senden ayrılma vakti . Zaten sevgili ikizim yani Nefes'in heyecan krizi sayesinde bir türlü  uyuyamadım . Anlamıyorum ben bu kızı o kadar çalıştık yani en kötü ihtimalle bir uluslarası ilişkiler  falan kazanırız ama yokk aslında bir yandan nasıl böyle bir ikizim olur diye de düşünüyorum. Zar zor yataktan kalktım ve pembe ayıcıklı terliklerimi ayağıma geçirip banyoya gittim yuhhh bu hal ne dağılmış bir topuz , göz altı morlukları ....

banyoda işimi bitirip geceliğimle 'pembe kısa şort ve beyaz bluz ' aşağı kata annemlerin yanına gidiyordum evet aşağı biz vilada yaşıyoruz zenginiz yani Antalya'nın gözde zengin ailelerindeniz . Etrafımızdaki insanlar bizi kendini beğenmiş , havalı olarak adlandırıyor . Aşağı indiğimde benim bu halimin tam tersine oturmuş ikizimi farkettim ( ayrı yumurta ikizi )  kırmızı mini elbisesini giymiş saçlarını üşenmeden maşa yapıp hafifte makyaj uygulamış.  yuhh beni sabaha kadar uyutmayan kız bunları ne ara yaptı diye söylenirken tam kahvaltıma başlıyacakken annemin anıra anıra bağırıp gelmesiyle ona döndüm o sırada elindeki zarfı gözüme sokarak ' Kızllaarrr kazanmışsınızzz !!! ' dedi ve ikizimle tepinmeye başladılar ben hala anlayamadım bu sevincin nedenini ' Neyi kazanmışız ?? '

diye sordum o sırada annemden beklenen cevap geldi ' Sence ? ' dedi . Ben ise ' Bilmem ' dedim o sırada çok bilmiş ikizim olaya müdahale ( umarım doğru yazdım ) etti ' Gerizekalı neyi bekliyoruz kaç günden beri ? ' ben ise ' Morlukların sebebi olanı mı ? '

**************************************************************

1 GÜN SONRA 

Karşımda Galata kulesine bakıyorum ve anlamsızca gülüyorum ve ikizim o sırada yanıma hızla geldi ' Yaa Kumsal İstanbul'dayız istediğimiz yeri kazanmışız  dışarı çıkıp kutluyalım ne dersin ?

asıl demek istediği az çıkıp sürtüklük yapalım ' tabi bana uyar hadi hazırlanalım ' dedim . Ben üstüme yırtık kot şort , peplum koyu mavi straplez bir bluz üstüme deri ceket giydim ayakkabı olarak siyah sivri burunlu bir topuklu ayakkabı giyip saçlarımı hafif dalga yapatım gözümün altına açık mavi kalem sürüp üstüne siyah kuyruklu kalem sürdüm . Dudağıma hafif pembe ruj ikizim ise siyah kısa elbise üzerine kırmızı deri ceket kızıl saçlarını tepeden hafif dağınık bir topuz yapıp . siyah kalem çekerek koyu mavi gözlerini ortaya çıkardı . Bekle bizi İstanbulll 

. Taksim deki bir bara gittik dj ortalığı coşturuyordu ben kenarda durup alkolümden hafif yudumlar alırken ikizim kendini göstererek çılgınca dans ediyordu.

***********************

2 SAAT SONRA 

Alkolün etkisiyle mayışmış durumdayım kabulümdür ters ters bize bakanlara bakıyorum bir bakış atıyor adamlar gözleriyle yediler bizi ama gelir gelmez başıma bela almak istemiyorum neyse benim ikiz anladı eve gidelim dedi çıktık tam taksi çağıracağız birisinin kolumdan tuttuğunu farkettim ve yavaşca kimin tutuğunu öğrenmek için baktığımda içeride bizi yicek gibi bakan çocukların olduğunu farkettim ve ' bırak ' dedim ' bırakmazsam nolur ? ' dedi . O sırada bir çığlık duydum bizimkini ' İMDAATT ' diye bağırıyor sonra beni tutan kol aniden gitti anladığım kadarıyla 2 çocuk bizi kurtardı ama gıcık olurum böyle şeye tamam kurtardılar ama sanane ben sanki kurtulmayacaktım işime ne karışıyor salak ikizim neden bağırdı kiii. Ben boşu boşuna mı o kadar dövü hareketi öğrendimm ... Yaklaştı bunlar bize amanın çekik bunlar Nefes şuan '' ayy kurtarıcım ' bakışı atıyor çocuklara o sırada içlerinden biri '' birşey değil '' dedi ben ise ' Hiç gerek yoktu biz hallederdik '' dedim çocuk he yavrum he bakışı attı bize '' Yaa nasıl bir ülkeymiş yardım ettik suçlu çıktık '' dedi ben ise ' sanki yardım isteyen oldu herşeye maydanoz olma hadi gel gidelim Nefes '' dedim ve Nefes' e seni öldürecem bakışı atarak oradan uzaklaştık.

**************************

SABAH

Başım ağrıya ağrıya uyandım bugün okula gidicez ve saat 10:00 lan lann '' Nefes kalk geç kaldık'' diye anırdım panikleyip kapıyı çarptım o sırda kapıdaki notu gördüm '' Çok güzel uyuyordun kıyamadım o yüzden ilk dersi kaçırmana izin verdim kardeşim zaaa XD '' ulan orospu ulan sürtük ah be anne beni şu sürtükle nasıl kardeş yaparsın hemde ikizz !! Söve söve giyindim otobüse koştura koştura yetiştim zenginzde o kadar değil bebeler her zaman taksi taksi ' I ' M A STUDENT '.

Okula girip öğrenci işlerinden sınıfımı öğrendim  vayy be bizim sürtük kayıdımı yaptırmış . Sınıfın kapısını açıp hocadan özür dileyip yerime geçtim yanımdaki ikizime ' senin gibi bir sürtük görmedim ' diye devam ederken kapı tıklandı ve içeri 2 öğrenci girdi ikiside özür dileyip bizim tam yanımıza oturdular . O  sırada hoca '' gençler aramıza 2 yabancı öğrenci var kendinizi tanıtın ' dedi . İLK önce dünki çok konuşan lafa atladı '' ben koreliyim adım Nam Woohyun '' sonra diğeri ' Ben Kim Sunggyu ' o anda bize dönüp '' umarım iyi anlaşırız '' dedi. İşte şimdi sıçışlara gelmiştikkk....

********************************* SON***********************************

UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR VOTE YAPMAYI UNUTMAYIN . 

Kesişen Yollar ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin