red room

360 14 3
                                    

Nereye gidiyor olabilirdik ... Yedek kıyafet gerektirecek kadar ne var dı ?
Th- Neredesin geliyorum dediğim yerde bekle
Jk- Tamam , hazırlandım bende
Th- Sevindim , görüşürüz bay bay öptüm
Ne öptüm mü dedi bana ne oluyor beni istemyen ama barda dudağıma yapışan bu çocuk ne yapıyor...
Hazırlandım ve durağa geldim , taehyung yakında gelirdi ... Arkama döndüğümde kornayı sonuna kadar basan bir deli gördüm bu Taehyung du .
Hadi atla dedi hemen arabaya bindim mahalleden kişilerin görmesini istemiyordum . Gözlerimi bir tül ile bağladı hayatımda hiç bu kadar heyecanlanmamıştım .
Jk- Tae nereye geldik böyle
Th- Simdi gözlerini açacağım ama bir evdeyiz bunu bil.
Gözlerimi açtığımda kırmızı ve siyahtan başka renk göremiyordum . Neden bu kadar safsam keşke gelmeseydim ama belki bu bir işarettir.
( Salakmısın jungkook görmüyormusun çocuk seni seviyor ve birlikte olmak istiyor bunu anla !)
İç sesim doğru söylüyor olabilir , odayı gözden geçirdim nedense güzeldi.

 ( Salakmısın jungkook görmüyormusun çocuk seni seviyor ve birlikte olmak istiyor bunu anla !) İç sesim doğru söylüyor olabilir , odayı gözden geçirdim nedense güzeldi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Taehyung belimden yavaşça tuttu O gün sanki tae benimdi bana aitti .
Th- Artık anlamış olmalısın değil mi sana değer verdiğimi
Jk- Evet hıhı
Nefesim kesilecek gibiydi çok güzeldi . Sabah olmuştu tae erkenden kalmış giyinmiş ve bana kahvaltı hazırlamıştı hayalmiydi bu ...
Jk- Taehyung seni seviyorum
Th- Bende seni çok seviyorum biliyorsun
Jk- Evet hemde çok iyi ama bundan sonra ben saf olmayacağım ve seninle olmak için elimden geleni yapacağım
Th- işte böyle , kararlaştırırız değilmi bu sevgililik başka bir şey olur
Jk- Belki
Th- Hadi yediysen kalk gidiyoruz
Jk- Yine nereye
Th- Sence ? Bugün okulun var benimde yarışım ;)
Jk- Tabi ya nasıl unuturum
Th- Hadi bakalım gidiyoruz

Yola cıktık ve beni okula bıraktı onu düşünmekten başka hiçbirşey yapamaz oldum . Derste her defasında Profosör uyarıp duruyordu, aklım sadece Taehyung 'daydı . Ama dün gece tek kelimeyle mükemmeldi biraz değisik olsa da ...

Deranged racerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin