(Alarm çalar )
Ah lanet olası alarm sussana be
Yine bir sabah ve yine okul
[Telefon çalar (Arayan yoongi)]
Yg- Uyandın mı ? Jungkook
Jk- Yok daha uyanmadım uykudaki Jungkook ile konuşuyorsun .
Yg- Tamam şaka yapmanın sırası değil bugün çekimlere gitmemiz lazım . Planladığın bir çekim yeri var mı ?
Jk- Ya ben onu tamamen unutmuşum hemen geliyorum . Birşeyler buluruz gidecek sen sıkıntı yapma
Yg- Tamam nasıl bu kadar sakin olabiliyorsun bilmiyorum tam puan almamız lazım hocanın gözüne girmeliyiz.
Jk- Sen kendini düşün zaten benim derslerim iyi hadi görüşürüz .
Yg-Görüşürüz hızlı olHemen hazırlanıp gitmem lazım acaba nereye çekime gitsek aman yolda düşünürüm .
Üstümü giyinip kulaklıklarımı takıp yola çıktım. Yolda giderken bir bilboard gördüm üşstünde bir motorsiklet yarışı vardı buna gidebilirdim ve tam puan alabilirdim . Yoongi yide alıp yola koyuldukYarış yerine vardığımızda çok hızlı ve çok güzel sürücüler vardı hepsinin fotoğrafını çekmeliyim dedim ama o da ne ?
O kim herkesten hızlı ve daha güzel sürüyor kim o ?
Yg- Ne oldu
Jk- O çocuk da kim onunla çekmek istiyorum
Yg- Malesef çekemezsin çünkü çekinmeyi istemiyor bende teklif ettim .
Jk- Ben de bir şansımı denesem mi acaba ?
Yg- Bilmiyorum git bir dene istersen .
Jk- TamamO çocuğun yoluna koyuldum kim bu kadar hızlı ve güzel kullanabilirdi ki
Jk- Merhaba
Th- Selam
Jk- Sizi yukarıdan gördüm ve fotoğraflarınızı çekmek istiyorum tabi siz isterseniz . Bu arada kendimi tanıtmadım ben Jungkook .
Th-Memnun oldum Jungkook ben de Taehyung .
Dediklerin çok güzel ama malesef istemiyorum ama birgün beraber çekebiliriz ?
Jk- Hmm (ne demek istiyor, bu bir aman neyse saçmalama belki kızlardan hoşlanıyordur hem neden benden hoşlansın ) tamam görüşün için teşekkürler iyi günler .Dışarıdan birisi -Taeee hadi başlıyoruz
Th- İyi günler ( göz kırpar)
Jk- GggörüşürüzNe olduğunu anlayamadım bu da neydi ama çok yakışıklıydı ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deranged racer
AkcjaBir motorsiklet yarışçısı olan Taehyung ve yarışı izlemeye gelen üniversiteli çılgın Jungkook 'un aşk hayatı