Bengisu hayretler içindeydi. Duyduklarına inanmıyordu. Bugün Arda ona yanlışlıkla çarpmıştı. Belki bilerek yapmıştı . Bu olanlar Bengisu'nun kafasını iyice karıştırmıştı. Acaba Arda bilerek mi yapmıştı. Bengisu'nun içi kıpır kıpır olmuştu. Sanki bir duygu yeşermişti içinde kendine verdiği sözü tutamıyacaktı. Ya yine Uras'da olduğu gibi kullanıp atarsa Arda'da o yüzden böyle bişey olamazdı. Bengisu'yu bu düşüncelerden kurtaran kankası Ceyda'ydı. Bengisu Ceyda'ya çok ama çok fazla teşekkür ediyordu çünkü nerdeyse kafayı yiyecekti neyse ki Ceyda onu o düşüncelerden kurtardı.
"Bengisu noldu sende mi ona aşık oldun ?"
"Ne alakası var Ceyda ben o Arda'ya aşık mı olcam "
"Neden olmasın ki "
"Hem o okulun popilerinden Burak'da öyle onlar bizle çıkmaz ."
"Sen öyle düşünürsen çıkmalar."
"Neden öyle düşünmeyim ki Burak tam 2 yıldır Eda'yla çıkıyor.Ondan önce de Fatma'yı seviyodu ama Fatma arkadaşlığımız bitmesin dedi ve Burak'ın çıkma teklifini bunu diyerek reddetti popiler popilerle çıkar. "
"Of tamam Bengisu senle de bişey konuşulmuyo ama Arda sana aşık ."
"Ceyda sanki seninle konuşuluyo."
Zil çalmıştı , ders kimya idi en çekinilmez hoca. Derste hep Arda Bengisu ile göz göze gelip durmuştular. Burak ve Fatma iddaya girmiştiler. Arda Bengisu'ya onu sevdiğini söyleyecek mi yoksa söylemiyecek miydi?