8 . Bölüm

34 1 0
                                    

Bu sefer diskoya değil bir bara gittiler. Baya kafa dağıttılar.  Arda ve Süleyman'ın bir sürprizi vardı tam   çıkarken  iki tane önlerinde durdu birinin elinde balonlarla Bengisu diğerinin elinden balonlarla Ceyda yazıyordu. İkiside çok şaşırmıştı. Daha sonra Ceyda'nın önüne Süleyman Bengisu'nun önüne Arda geçti. Ve sevdiklerini söylediler.  Kızlar çok şaşırmıştı ne yapmaları gerekiyordu . Eve gittiklerinde Bengisu Eda'yı , Ceyda Fatma'yı arayıp olan biten herşeyi anlattılar . Fatma iddiayı kazanmıştı iddaa kazananın bir ay boyunca her istediğini yapcaktı ve Burak kaybetmişti .

            -------------------------------------

Sabah erkenden kalkan fatma üzerini giyip saçını dağınık topuz yaptıktan sonra evden dışarı çıktığında karşısında Burak'ı gördü

"Tebrik ederim iddiayı kazandın."

"Burak bi kız aşk konusunda asla yanılmaz o yüzden bi daha iddaaya girme"

"Şimdi bir ay boyunca ben senin istediğin her şeyi yapcak mıyım? "

"Hayır yapmak zorunda değilsin bu sefer yanılmış olabilirsin ama bi dahakine affetmem."

" Tamam o zaman okula gidelim"

Okula gelmişlerdi. Gelince hemen Arda'yı tebrik ettiler ve derse girdiler.

             --------------------------------------

Ceyda ve Süleyman artık çıkıyorlardı. Bengisu ve Arda'da öyle. Onlar için zaman öyle hızlı geçiyordu ki anlamıyorlardı.

cesaretin içindedir aşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin