3 . Bölüm

45 2 0
                                    

Arda ciddi ciddi Bengisu'yu seviyodu. Ama itiraf o kadar kolay değildi. Hem geçen gün Bengisu'ya çarptığında yere düşen bir dosyanın üzerinde "Zamanında çok üzüldüm bu yüzden bir daha aşık olmayacağım"yazan söz geldi aklına ve kendi kendine şöyle düşündü ben onu sevsem bile o beni sevmiyecek. Yanlış düşünüyordu Bengisu'da onu seviyordu . Burak hemen hemen anlamıştı iddaayı kaybetcekti. Fatma işi olmayınca hep Arda'nın yanına gidip sevdiğini söylemesini söylüyordu. Arda her geçen saniye daha da cesaretleniyordu.

------------------------------------------------------------------------------------------------

Birde okulda kendi halinde takılanlar vardı bunlar; Cangül , Beliz , Süleyman ve Uras 'dı. Cangül,Fatma'yla yakın arkadaşdı. Cangül Fatma'ya bütün sırlarını söylerdi . Bengisu hep popilerşn popilerle dolaştığını düşünürdü.Tam tersiydi çünkü popiler de diğer arkadaşlarıyla dolaşırdı.

"Fatma duydun mu Arda Bengisu'yu seviyomuş"

"Cangül onu duymayan mı kaldı?"

"Bengisu öğrendi mi? "

" Büyük ihtimal ona Ceyda söylemiştir. Çünkü Ceyda'da biliyodu söylemiştir ama Bengisu inanmıyordur."

"Bence Bengisu'nun inanmaması normal çünkü Arda okulun popisi "

"Neyse birazdan hoca gelcek ve yine kimya en çekinilmez ders"

"Sen Arda'ya söylede sevdiğini söylesin"

"Tamam"

Tam konuşmaları bitmişti ve hoca sınıftan içeri girmişti.


cesaretin içindedir aşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin