(inspirovala jsem se svojí úžasnou kamarádkou Anet - jedna z účastnic @ruskasuka která si podobné věci bohužel prožívá)
Horor
NěmeckoDneska jsem si s kamarády vyráběl lapač snů, byla to celkem legrace teda dokut jsem nemusel domů. Vzal jsem si výrobek domů a po večeři jsem si šel lehnout. Pověsil jsem si lapač nad postel a v klidu usnul. Druhý den jsem musel do školy. Tu jsem nějak překonal a vydal se domů, doma mě čekal výprask samozřejmě že za úplnou hloupost.
Šel jsem do pokoje a práskl dveřmi až z toho lapač spadl na zem, ale bylo mi to jedno. Měl jsem takový vztek že jsem šel spát i bez jídla. Lehl jsem si do postele, pořád jsem se převaloval ze strany na stranu a nemohl usnout. Najednou do mého pokoje velmi, ale velmi pomalu vešla divná temná postava. Byla asi 2 metry vysoká, vychrtlá s bílýma svítícíma očima a s velkými pařáty ze kterých vyrůstali dlouhé ostré drápy. No prostě hrůza!! Mým tělem projela husí kůže, strnul jsem v leže a nemohl se hýbat jen se dívat jak jde pomalu ke mě. Bylo to hrozné, chtěl jsem něco říct, křičet, ale nic nevydal jsem ani hlásku.
Monstrum přišlo až k mé posteli a naklonilo se to nade mě, vydalo to jakýsi zvuk co zněl jako nářek. Pak se to najednou jako nějaká hmota rozteklo a schovalo pod postelí. Nic se nedělo tak jsem zkoušel znovu křičet nebo aspoň mluvit, ale při mé smůle mi ani hlasivky nefungovaly, jen jsem vydával takové divné chraptění, po chvilce jsem toho nechal a doufal že usnu. Najednou se z obou stran mé postele vynořila ruka, jako by tu postel chtěli obejmout. Začali se přibližování ke mě a pak mi postupně prořezávaly tělo jako hadrovou panenku. Pak mě jedna chitila a stáhla pod postel, pod postelí bylo zase to monstrum, otevřelo tlamu ve které byli stovky žraločích zubů a...
...vzbudil jsem se. Ale vzbudil jsem se u dveří což je na opačném konci pokoje od mé postele. Prohlížel jsem si pokoj mezi tím co jsem zhluboka oddychoval. Všiml jsem si že na sobě nemám triko, dlouho jsem ho hledal a když jsem ho konečně našel bylo pod postelí!
Pak jsem si všiml lapače který ležel na zemi, pověsil jsem si ho zpátky a od té doby se mi to stává vždycky jen když tam není.