Aku masih merasa tidak selesa dengan pandangannya yang tajam ke arah tubuh ku.
''Ala.. you, bukan wife i tahu pun kan..kalau kita tidak bukak cerita, malahan husband you pun tidak tahu jugak''..katanya sambil meletakkan tangannya di pinggang ku..
Aku tidak menepisnya kali ini kerana bimbang dia akan melakukan sesuatu yang sesiapa sahaja boleh bayangkan melihat akan keadaan kami berdua itu.
Mungkin setelah melihat reaksi aku yang tidak melawan kali ini, tangan nya pun perlahan-lahan menjalar ke bahagian bawah tubuhku iaitu punggung sambil menggosok dengan lembut..Aku tidak dapat melawan kerana kedua tangan ku masih berusaha menutup bahagian puting payudara ku.
''Masih bergetah lagi you ni, untung husband you dapat merasa tiap-tiap malam kan?''
''Kalau i dapat you kan, mesti i akan selalu bersama you je'' katanya sambil menggoda nafsu aku..
''Wife you kan ada, dia pun boleh layan you'' kata ku.
''Dia lain, you lain..sebab bila i tengok you kan, mesti terasa nak terkam je''
Patut lah dia selalu menjeling je bila ternampak aku. Rupa-rupanya dia inginkan tubuh ku untuk kepuasan nafsunya..
Serentak dengan itu, tangan kiri nya masih lagi meraba punggung ku dari luar manakala tangan kanan nya memegang tangan ku yang masih berusaha menutup bentuk puting dan payudara ku.
Melihat aku masih ingin mempertahankan payudara tadi, dia pun terus menyeluk tangannya ke dalam seluar dan meramas bontot ku..
''Sakit la you, kalau nak rasa pun..jangan kuat-kuat'' kata ku sambil menahan gelora nafsu kerana aku sendiri sudah lama tidak mendapat layanan suami.
''Okey sayang..abang buat perlahan yer'' sambil tersenyum melihat keadaan ku yang mungkin sudah menyerah kerana tiada jalan lain lagi selain melayani nya sementara masih stuck di situ.
YOU ARE READING
Nikmat Hubungan Terlarang
FantasyMengisahkan tentang seorang isteri yang tidak mendapat kepuasan dan mendapat peluang untuk menutup ruang batin yang kosong *pastikan anda berumur melebihi 18tahun ke atas*