Berbagai posisi yang diminta oleh dia..segala arahannya aku turuti bagaikan lembu yang sudah dicucuk hidung..Tapi yang paling aku nikmati adalah posisi bertentangan badan..Puki ku dijolok sambil payudaraku dihisap dalam keadaan berdiri..Sangat mengasikkan dan posisi itu memang menjadi pilihan ku ketika bersama suami juga kerana mudah untuk mencapai G-spot..
''abang nak pancut dalam puki sayang boleh tak?'' tanyanya kepada ku.
''Jangan, nanti jika sayang mengandung, akan susah di kemudian hari'' Dalih ku kerana takut juga akan melekat dan aku lahirkan anak dia nanti..
''Tapi abang nak air mani ni masuk ke dalam perut sayang jugak, tak puas nanti'' sambil membuat muka kesian..
"Macam ni lah, sayang bagi lubang satu lagi boleh?'' katanya yang masih lagi berkeras untuk melepaskan air maninya ke dalam badan ku..
Aku berat untuk beri kerana suami ku pun belum pernah meminta untuk menjolok lubang bontot ku dan aku tiada pengalaman langsung dalam anal seks..
''Baik lah tapi jolok perlahan je taw'' jawabku dalam keterpaksaan untuk menyerahkan lubang dubur ku yang masih lagi dara..
Lalu dia pun berbaring di lantai lif..dengan batangnya yang masih megah menanti habuan yang ditunggu tunggu..
Aku pun duduk mencangkung seperti posisi buang air besar, bezanya..najis keluar dari lubang bontot..yang ini batang yang masuk ke dalam lubang bontot..
Di sapunya air liur ke simpulan dubur agar senang untuk masuk..
Lantas aku halakan lubang dubur tepat di atas batangnya yang menegak bersedia untuk menceroboh saluran najis ku..
''Aduhhhhhh...aaaaaaaaaaaaaaaaaahhh''
Ku tekan bontot ku perlahan-lahan untuk memasukkan batangnya ke lubang dubur sampai tenggelam memasuki ruangan najisku agar lubang dubur ku tidak koyak..mula-mula terasa sedikit pedih tetapi dengan sedikit cecair ludah, lubang najis ku dapat menerima kemasukan batangnya..
''Rupanya sedap jugak diliwat ni, terasa macam nak terberak pun ada'' kata ku di dalam hati..
Bersambung...
YOU ARE READING
Nikmat Hubungan Terlarang
FantasíaMengisahkan tentang seorang isteri yang tidak mendapat kepuasan dan mendapat peluang untuk menutup ruang batin yang kosong *pastikan anda berumur melebihi 18tahun ke atas*