3. Locurile din carte

254 27 19
                                    

În general locurile din carte sunt casa protagonistei, școala în unele cărți, pădurea și conacul lu' Slenderman. Cred că știți ce urmează.

A) Casa protagonistei:
1. Nu este descrisă de loc, nici măcar camera ei sau ceva.
2. Dacă este descrisă cel mai pobrabil o să pună o poză cu o cameră.
3. Au măcar o casă ? Sau undeva să doarmă ?

În concluzie, casa asta nu-i prea important,  dar dacă vrei să descri camera/ casa încearcă să descri încât ca cititori să aibă o idee în cap, o imagine de ansamblu sau ceva

B) Școala

De dragul vostru și mie că știm cu toți că nu prea ne place școala. Deci e ok.

C) Pădurea:

1. Doar niște copaci
2. Cel mult un lac dacă e f.f. cu Ben Dronă- Drowned
3. Există animale ?
4. Copaci
5. Iar copaci

No tu busteni, no tu pietre, no tu animale, no tu plante, no tu nimic, doar niște copaci și cel mult un lac. Why ? E o pădure totuși,  mai descrie și tu niște animale sau niște ciuperci sau plante otrăvitoare, mărăcini sau un râu sau ceva.

D) Conacul

1. Pe de afară o cocioabă, pe din înăuntru un hotel de lux
2. Fiecare cameră are o baie
3. Camere sunt de lux
4. Bucătărie și nu mai știu eu ce

hehehehahahaHahaHaHaHAHAHAHA no. În primul rând unde naiba a dispărut legea fizici ? Și la cum mă imaginez eu conacul sau cum spun eu ,, Pensiunea de o garoafă " camerele mai mult de niște paturi că na, Slenderman n-are buget să facă câte o cameră pentru fiecare. Ce baie mă la fiecare cameră mă ? Visezi ? Baie la comun sau mai bine, tufisurile. Idk cum e acolo n-am fost în vizită. Și nu cred că toți criminali stau acolo, Slenderman n-are timp să stea după ei să se omoare. În conac sunt doar proxy-uri ale lui. Restul, nu-i treaba lui.
  Eu am în cap că singurele camere ca lumea sunt camerele lui Slenderman, adică biroul și cred că camera ? Adică are și el nevoie de somn nu ? NU ?

Dacă nu aveți ideei pentru locuri care s-ar afla ceilalți creppypasta uite câteva ideei:
- L.J.  să fie într-un carnaval părăsit
- Nurse Ann sau E.J. într-un spital abadonat
- Jeff, Liu, Jane sau cine or mai fi case abadonate sau străzi
- Sally într-o casă de copii părăsită
- Rake prin pădure
- Zalgo prin tabla Ouija
Și lista continuă. Dacă vreți de exemplu un f.f. oc x personaj creppypasta gândește-te la unde s-ar afla.

Cum să faci un f.f. creppypasta bunUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum