10.Jeff the Killer

186 20 64
                                    

Hey, astăzi o să discutăm despre cel mai întâlnit interes amoros în f.f.-uri și cel mai popular creppypasta printre fangirl-uri .... Jeff !

Pentru început o să discutăm despre aspectul lui și comportamentul lui în aceste f.f.-uri ( și da mai există f.f.-uri creppypasta în 2020 ).

La comportament:

- e un idiot cu I mare
- se crede smecher
- vrea să omoare tot ce mișcă
- îi e frică în general de protagonistă sau Slendy
- vrea să fută protagonista din prima
- dacă e interes amoros în carte atunci băiatu' devine " look like can kill you but is a cinamoon roll "
- În cărți ori Jeff e de umplutură ori e interes amoros față de protagonistă
- Iară în cărți Jeff ori e Heterosexual ori e Homosexual, nu există cale de mijloc
- am mai spus că că e un idiot ?

Mda aici cum v-am obisnuit o să distrug această înfățișare care fandom-ul din România îl vede pe Jeff.

Deci:

1. Jeff e un idiot

Cum ați citit, Jeff nu-i idiot, chiar are ceva minte tipu'. Adică pe bune, ăsta e un criminal care și-a ucis familia, oameni nevinovați, oameni în general, și poliția nu poate să îl prindă. Dacă era idiot, ăsta nu mai apuca să îi ucidă pe ai lui sau chiar dacă reușea, era prins. Deci chill în plm. Tipu' e viclean, isteț, sadic, sociopat, violent și nebun.

2. Se crede smecher

Aici e cât de cât adevărat, într-o măsură. Eu sincer am un headcanon în care Jeff e un narcisist. Adică pe bune, nu cred că Jeff e o persoană care iar pasă de cineva înafara de el, sau poate iar păsa doar dacă aveea persoană iar risca libertatea.

Mda, dar asta nu înseamnă că se crede smecher, tipu' e un narcisist dar nu un cocalar ca alți-

3. Vrea să omoare tot ce mișcă.

Și aici e cât de cât adevărat, dar nu prea. Da, Jeff e un nebun, sociopat, violent, dar nu-i prost. Deci n-ar risca să omoare o persoană doar pentru a omoră. Cred că are și el unele momente care nu vrea să omoare ( dar majoritatea timpului vrea să vadă suferință ).

4. Îi e frică în general de protagonistă sau Slendy.

HAHAHAHAHAHAHA, no. Ăsta e un criminal profesionist, chiar credeți că ăsta s-ar bâlbâii sau tremura unei fete minore care de abia ce a învățat cum să mănuiască un cuțit ? Zău asa.

La faza cu Slenderman, aici îs 50-50. Știu că există o poveste care este vorba despre Jeff vs Slenderman, deci cel mai probabil Jeff nu-i prea îi e frică de el, dar nu riscă să se bată cu el că na, Slenderman e un demon.

5. Vrea să fută protagonista din prima

Nu prea știu ce să spun aici, cred că Jeff e genu' de persoană în stare de asta, adică cred că e și necrofil, idk.

6. Dacă e interes amoros în carte atunci băiatu' devine " look like can kill you but is a cinamoon roll "

Hell no, nu devine. Cred că am mai spus și în alt capitol cu ar fi Jeff fața de protagonistă. Băiatul ăsta nu prea l-ar interesa chesti din astea, nici nu are cum să fie așa. E nebun, viclean, sociopat, violent și sadic, nu are cum să devină fix opusul.

7. În cărți ori Jeff e de umplutură ori e interes amoros față de protagonistă

Deci da, nu prea există în cărți cale de mijloc la asta.

Bă țineți minte, Jeff e un personaj destul de important în universul Creppypasta. Nu-l faceți de umplutură sau ceva, faceți-l să fie un personaj în numele lui Dumnezeu.

8. Iară în cărți Jeff ori e Heterosexual ori e Homosexual, nu există cale de mijloc

Mda, e adevăratul asta, nu prea am întâlnit în cărți ca Jeff să fie de o altă sexualitate. Eu cred că băiatul e bisexual ( care apropo o să discut despre bisexualitate în " Tot ce trebuie să ști despre LGBTQ+ ).

Sau poate fii aromatic. Voi alegeți.

Cât despre aspect:

- E atrăgător
- arată ca în anime-uri

Ahem ahem ... no. Jeff nu-i atrăgător. Ăsta e un cadravu ars de viu care merge și respiră, nu-i nimic atrăgător la el.

Am mai întâlnit că peoapele lui sunt arse și obraji tăiați. Nu, nu-i adevărat, el doar sa zgăiat adânc obraji și la ochii, el avea vânătăi la ochii iar când a gost ars ele au devenut cicratici.

A și la îmbrăcăminte. Bă, el nu are hanoracul alb imaculat, hanoracul ăla e uzat și plin de sânge uscat sau nou. Deci nu. Puteți să faceți să arate ca un bad boy sau emo, idk.

Alte chesti:

- Numele lui nu e niciodată menționat sau dacă e, nu e ăla adevărat
- Își spune povestea vieții lui după ce a întâlnit-o pe aia
- E doar nebun sau psihopat

1. Faceți să apară într-un ziar sau la stiri:

Jeffrey Alan Woods

[ Poză ]

Căutat pentru comiterea omicideri, violuri și morți

Pe el nu îl cheamă " Jeffrey Woods " sau nu mai știu eu ce.

2. Ăsta nu-i place să vorbească despre el, deci dacă mentionezi ceva despre trecutul lui sau ceva care nu-i convine ești cu buzunar la cât și mutilată.

3. Nu, eu cred că e ușor schizofremic, bipolar, și sociopat. Nu cred că-i psihopat, de ce ? Pentru că am iară un headcanon care spune că Jeff îi plac animalele și nu are nimic cu ele. Psihopați au tendința să rănească orice ( oameni, animale, etc. ), oar sociopați au tendința de a răni doar oameni, nu animalele.

Mda, asta e tot, eu am fost Kate the Witch, și vă rog dacă ați vrea să-mi vedeți contul de insta ( @kate_the_witch ). Postez acolo desene făcute de mine, redrawings și animații. Hai pa și ne vedem data viitoare când o să am inspirație să scriu aici.

Cum să faci un f.f. creppypasta bunUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum