Taehyung's POVΉταν φυσιολογικό που αντριδρασε έτσι . Το περίμενα άλλωστε , εμένα με προετοίμαζαν όλοι μου την ζωή για αυτό , ενώ εκείνος το έμαθε έτσι ξαφνικά .
Και για εμένα είναι δύσκολο . Αν μπορούσα θα έφευγα από εδώ , αλλά η τελευταία επιθυμία του πατέρα μου ήταν να γίνει αυτός ο γάμος .
JH: Συγνώμη για όλο αυτό Taehyung. Έλα κάθισε να φάμε .
Αυτή την στιγμή το τελευταίο πράγμα που ήθελα ήταν να φάω .
Τ: Ξέρετε ... δεν αισθάνομαι και πολύ καλά . Θα πάω πάνω να ξεκουραστώ .
JH : Όπως θέλεις αγόρι μου . Πρέπει όμως να μιλήσουμε και για την επιστροφή στο σχολείο .
Της κούνησα καταφατικά το κεφάλι και ανέβηκα στο δωμάτιο .
Όταν μπήκα μέσα είδα την βαλίτσα του να είναι κάτω και τα ρούχα πεταμένα από εδώ και από εκεί .
Πήγα να την πάρω αλλά μια φωνή με σταμάτησε .Jk: Άστην .
Η φωνή του ήταν αυστηρή και τρομακτική .
Σήκωσα το κεφάλι του και τον είδα να είναι σχεδόν γυμνός , μόνο με μια πετσέτα γύρω από την μέση του .
Τ: Ε-εγώ -
Jk: Θα πω την Nayeon να πάρει όλα σου τα πράγματα και να φύγεις από εδώ μέσα .
Ειπε και έφυγε γρήγορα .
Γιατί είναι τόσο κρύος και ψυχρός , ούτε εγώ είμαι ευτυχισμένος με αυτό . Δεν είναι ο μόνος που πληγώνεται .
Jungkook's POV
Δεν το πιστεύω πως θα μυρίζομαι το δωμάτιο και μαζί του .
Ντύθηκα γρήγορα και κατεβηκα κάτω .
Jk: Μαμά .
JH: Ναι αγάπη μου .
Jk: Γιατί είναι εκείνος στο δωμάτιο μου;
JH: Έχει όνομα και από την στιγμή που σε λίγο καιρό θα παντρευτείτε , είναι φυσιολογικό να μυρίζεστε ένα δωμάτιο .
Jk: Δέχτηκα είδη πολλά , παρά πολλά όχι όμως και αυτό .
JHM: Θα είστε μαζί από εδώ και πέρα , πάει και τελείωσε .
Jk: Ναι καλά .
Έφυγα γρήγορα από το σπίτι και το τελευταίο που άκουσα ήταν :
JHM: Γυρνά πίσω .
Κάτι που δεν εκανα φυσικά . Μπήκα μέσα στο αυτοκίνητο και πήγα προς το σπίτι του Jimin .
YOU ARE READING
ғᴏʀᴄᴇᴅ ᴍᴀʀʀɪᴀɢᴇ x ᴠᴋᴏᴏᴋ
Fanfictiontaehyung happens to be jungkook's omega daily updates don't copy doe