Jungkook's POVJk: Γρήγορα Irene , θα αργήσουμε .
Κοίταξα το ρολόι και στρυφογυρισα τα μάτια μου , έχουμε αργήσει είδη αρκετά . Ξαφνικά εμφανίστηκε μπροστά μου με ένα χαμόγελο στα χείλι .
Ι: Πως είμαι ;
Jk: Καταπληκτική όπως πάντα .
Την φίλησα απαλά στα χείλι και πήγα προς την πόρτα .
Ι: Θα αρέσω στους γονείς σου ;
Jk: Φυσικά .
Ι: Μήπως να αλλάξω ;
Jk: Όχι , έχουμε αργήσει .
Πήρε την τσάντα της και με ακολούθησε , ενώ κλείδωσε το διαμέρισμα .
[...]
Οι γονείς μου μας υποδέχτηκαν θερμά . Ο πατέρας μου φάνηκε να την συμπάθησε και η μητέρα μου δεν είπε κάτι , αλλά μπόρεσα να καταλάβω πως το χαμόγελο στα χείλι της ήταν ψεύτικο .
Μου έκανε νόημα να την ακολουθήσω στην κουζίνα και εγώ έγνεψα .
JH: Είμαι αντίθετη με αυτό .
Μου ειπε απότομα και εγώ την κοίταξα απογοητευμένος . Ξέρω που θα το πάει όλο αυτό .
Jk: Πρέπει να με καταλάβεις .
JH: Ξέρεις πως εγώ θα δεχτώ μόνο τον Taehyung .
Δεν γυρίζουν όλα γύρω από τον Taehyung , πρέπει να καταλάβει πως τον ξεπέρασα .
Jk: Ξέχνα το , ξέχνα το αυτό το όνομα . Τελείωσε , πέθανε για εμένα .
JH: Jeon Jungkook ότι και να κανείς εγώ εκείνη την κοπέλα δεν θα την δεχτώ .
Συνέχισε να επιμένει εκνευρίζοντας με ακόμα πιο πολύ . Δεν καταλάβω γιατί δεν μπορεί να δεχτεί την Irene , είναι εξαιρετική σε όλα .
Jk: Και θα δεχτείς εκείνον που με παράτησε ; H Irene μπορεί να μου δώσει αυτό που δεν μπορεί εκείνος .
Εμπιστοσύνη και οικογένεια .
JH: Πρώτον εσύ ήσουν αυτός που τον παράτησε και δεύτερων ξέρω πως τον αγαπάς ακόμα . Με αυτήν απλά περνάς τον χρόνο σου και προσπαθείς να πείσεις τον εαυτό σου πως τον ξεπέρασες , αλλά όχι . Ξέρω πως το πρόβλημα δεν ήταν τον παιδί , απλά ήσουν πολυ εγωιστής .
Από μέσα μου ήξερα πως η μητέρα μου είχε δίκαιο , αν τώρα μπορούσα να γυρίσω τον χρόνο πίσω θα άλλαζα πολλά .
Εκείνη την μέρα , όταν μου είπε το τι του είχε συμβεί , θα τον έβαζα στην αγκαλιά μου και θα του έλεγα το ποσό τον αγαπάω αλλά τότε ήμουν πολύ θολωμένος και πληγωμένος ... και τώρα ο χρόνος δεν γυρίζει πίσω .
ESTÁS LEYENDO
ғᴏʀᴄᴇᴅ ᴍᴀʀʀɪᴀɢᴇ x ᴠᴋᴏᴏᴋ
Fanfictaehyung happens to be jungkook's omega daily updates don't copy doe