◇TLD◇ part three

82 11 5
                                    

18

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

18.39

(Adın), Wonwoo, Jun, Jeonghan

◇"Dinlendin mi Jeonghan-shii?" dedin merdivenden gözünü avuşturarak gelen Jeonghan'a.

◇"Evet." dedi çatallaşmış sesiyle.

◇Jun ve Wonwoo yeşil çaylarıyla az önce tekrar yaktıkları şöminenin yanında telsizden diğerleriyle konuşuyordu.

◇Sense merdivene yakın olan camın önüne koltukları karşılıklı çekmiştin-salon koltuklarından iki tane ikili olanı, tahta sandalyeler çok rahatsızdı-

◇Jeonghan da karşındaki koltuğa aynı senin gibi oturup ayağını senin koltuğuna uzattı.

◇"Herkes uyuyor mu?" diye sorduğunda gözünü tekrar cama çevirip cevapladın.

◇"Vernon, Cheol, Hoshi, Mingyu ve Dino dışarıda."

◇"Saat kaç? Ne zaman gelecekler?" soruları anne nidasıyla yönelttiğinde yine cevapladın. Gözlerin hâlâ bembeyaz görüntüdeydi.

◇"Saat yediye geliyor, iki saate gelirler."

◇"Neden sabah erkenden gitmedik ki?" diye homurdandığında kıkırdayarak cevap verdin.

◇"Mingyu çok sabırsızdı. Yandaşları da çıkınca, gittiler."

◇Cevap vermeyip senin gibi camdan dışarıyı izlemeye başlamıştı.

◇"Yeşil çay ister misin?"

◇Kafasıyla onayladığında seni ayağa kalkıp yeşil çay katıp Jeonghan'a uzattın. Tekrar koltuğa yayıldın.

◇Yarım saatten fazla zaman olduğunda odadakilerin hepsi aşağı kata doluşmuştu.

◇Yeşil çay Joshua, Seungkwan ve Dokyum'a kalmadığında Jeonghan kalkıp yeşil çay yapmıştı.

◇Hepsi içmeye başladığındaysa şöminenin başından kalkan Wonwoo koltukta yayılan Jeonghan, Joshua, sen, Dokyum ve Seungkwan beşlisine gelip konuşmuştu.

◇"Yarım saattir cevap vermiyor bunlar." derken telsizi gösterdi.

◇"Telsiz soğuktan donmuştur." dedi Dokyum.

◇"Saatlerdir donmayan şey şimdi mi dondu?" dediğinde Wonwoo, bu sefer Joshua konuştu.

◇"Sıcaklık akşama doğru hızlı düşüyor Wonwoo. Telaş yapma."

◇"Pekala, bir saate gelmezlerse ne yapacağız?"

◇"Gelecekler, geldiklerindeyse evhamınla dalga geçip seni hayattan soğutacaklar. Emin olabilirsin." dedi Seungkwan gülerek.



18.47

Vernon, Hoshi, S.Coups, Mingyu, Dino

◇"Şuraya bakın!" diyerek ilgiyi işaret parmağıyla gösterdiği yere verdi Mingyu.

the long dark | SEVENTEENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin